Basket

  Untick selected:   0
  1. KITA, Jaroslav. Makrotendencie v spotrebe a v nákupnom správaní zákazníkov. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 61-72. VEGA 1/0066/18.
    article

    article

  2. TAJTÁKOVÁ, Mária. [Kultouroperátor: učebnica dištančného vzdelávania]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 327-328. Recenzia na: Kultouroperátor : učebnica dištančného vzdelávania : odborná knižná publikácia pre pracovníkov kultúry a turizmu / Peter Filo, Jarmila Strelková, Svetlana Chomová. - Piešťany : Národné osvetové centrum, 2010. - ISBN 978-80-7121-330-7.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.