Basket

  Untick selected:   0
  1. PODMANICKÁ, Martina. Kúpa podniku alebo jeho časti v Slovenskej republike. In AIESA 2020. medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník abstraktov - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2020, s. 14 online.
    article

    article

  2. TRNKA, Rastislav. Neodkladné opatrenie v kontexte porušenia predkupného práva. In Súkromné právo : recenzovaný časopis zameraný na otázky aplikačnej praxe. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1339-8652, 2023, roč. 9, č. 6, s. 186-191.
    article

    article

  3. Scientia Iuventa 2012. Medzinárodná doktorandská konferencia. Scientia Iuventa 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie : Banská Bystrica, 8. jún 2012. Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2012. CD-ROM [110 s.]. ISBN 978-80-557-0362-6. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    electonic book

    electonic book

  4. KOLEMBUS, Anton. Účtovanie predaja prostredníctvom zľavových portálov. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. - Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2020. ISSN 1335-2024, 2020, roč. 28, č. 10, s. 18-24.
    article

    article

  5. ŠOLTÉSOVÁ, Petra. Zahraničná politika Spojeného kráľovstva po vystúpení krajiny z Európskej únie : diplomová práca. Školiteľ: Rudolf Kucharčík. Bratislava, 2024. 71 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce743.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  6. KOVANICOVÁ, Dana. "MFCA" - nová účetní metoda evidence a kalkulace nákladů: v čem je nová? In Účetnictví. - Praha : Bilance, 2010. ISSN 0139-5661, Květen 2010, č. 5, s. 2-6.
    article

    article

  7. STROS, Michael - ŘÍHA, David - MÖLSTEIN TRÖPPNER, Bodo. The Role of Gender in Salesperson Perception. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 3, s. 11-23.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF127.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.