Basket

  Untick selected:   0
  1. ŠKUTKOVÁ, Jana. Aký jazyk ovláda úspešný marketingový textár. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 12, s. 54-55.
    article

    article

  2. PIERŚCIENIAK, Agata - GRZEBYK, Mariola - MIZLA, Martin. Local Government Management : A View from Institutional Economics. Recenzenzowali: Andrzej Piotr Wiatrak, Štefan Čarnický. wydanie I. Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018. 155 s. [9,6 AH]. Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego, nr 22. ISBN 978-83-7996-569-4.
    book

    book

  3. LACKOVÁ, Alica. Potravinársky marketing. In Slovenský Výber : časopis pre potravinárstvo, drogériu a kozmetiku. - Bratislava : SON MEDIA, 1998, 1998, roč. 2, č. 12, s. 24-25.
    article

    article

  4. PUŠKÁROVÁ, Paula. Utečenecká kríza v EÚ a jej dôsledky na ekonomiku, spoločnosť i politické vzťahy. In Vývoj a perspektívy svetovej ekonomiky : vysoké riziká a väčšie neistoty. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2016. ISBN 978-80-7144-271-4, s. 205-228 [1,58 AH]. VEGA 1/0654/16 (V-16-100-00).
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.