Basket

  Untick selected:   0
  1. ČVIRIK, Marián. Pôsobenie konceptu krajiny pôvodu na nákupné správanie v kontexte generačného marketingu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 2, s. 25-38 online.
    article

    article

  2. DUĽOVÁ SPIŠÁKOVÁ, Emília. [Finančné trhy a inštitúcie]. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2019. ISSN 1336-7137, 2019, roč. 15, č. 4, s. 77-78 online. Recenzia na: Finančné trhy a inštitúcie / Robert Verner ; recenzenti: Emília Duľová Spišáková, Peter Burger. 1. vydanie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. - ISBN 978-80-225-4674-4.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.