Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0262286
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074154.9
    014
      
    $a 000528040800062 $2 WOS
    017
    70
    $a 10.1051/shsconf/20207403009 $2 DOI
    035
      
    $a 175940 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200117d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Creative Industry as a Key Creative Component of the Slovak Economy $f Daniela Rybárová
    301
      
    $a VEGA 1/0340/19
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Definícia a analýza kreatívneho priemyslu na Slovensku. Zhodnotenie trendov a inovácií v tomto odvetví. Závislosť kreatívneho priemyslu od stavu a vývoja slovenskej ekonomiky.
    463
    -1
    $1 011 $a 2261-2424 $1 200 1 $a Globalization and its Socio-Economic Consequences 2019 $e Sustainability in the Global-Knowledge Economy $e 19th International Scientific Conference, 9th-10th October 2019, Rajecke Teplice, Slovak Republic $f editor: Tomas Kliestik $v Pp. 1-8 online $1 210 $a Zilina $c University of Zilina, Faculty of Operation and Economics Transport and Communications $d 2020 $1 215 $a online [800 s.] $1 710 12 $a Globalization and its Socio-Economic Consequences 2019 $b International Scientific Conference $d 19 $e Rajecke Teplice, Slovakia $f 9.-10.10.2019
    541
    1-
    $a Kreatívny priemysel ako kľúčová tvorivá súčasť slovenskej ekonomiky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053080 $a priemysel kreatívny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066941 $a Rybárová $b Daniela $p EUBFPMKPO $4 070 $9 100 $f 1967- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200117 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYSh0002810
    LBL
      
    00691nx^^^2200253^^^450
    005
      
    20090821102123.4
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a komunikácia marketingová
    550
      
    $3 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 473 $b Kontrolovaný, integrovaný program komunikačných metód a prostriedkov určený na prezentovanie firmy a jej výkonov existujúcim a potenciálnym zákazníkom.
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.