Basket

  Untick selected:   0
  1. ŠKVRNDA, František - ČECH, Ľubomír - KUCHARČÍK, Rudolf. Teória medzinárodných vzťahov. Recenzenti: Peter Juza, Milan Kurucz. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 183 s. [13,95 AH]. KEGA 015EU-4/2018. ISBN 978-80-225-4790-1. [Copy count : 12, currently available 9, at library only 3]
    book

    book

  2. MUSOVÁ, Zdenka. Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 135 s. Studia oeconomica 66. ISBN 978-80-557-1678-7. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 2]
    Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.