Basket

  Untick selected:   0
  1. CLIQUET, Gérard. Location-Based Marketing : Geomarketing and Geolocation. 1st Edition. London : ISTE, 2020. 234 s. Information systems, Web and Pervasive Computing Series. ISBN 978-1-78630-580-0. [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    book

    book

  2. PATÉ, Magdaléna. Prezidentské voľby vo Francúzsku 2022. Analýza jazyka programových vyhlásení dvoch najvýznamnejších kandidátov. In Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie VII.. medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie VII. : zborník príspevkov zo 7. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4987-5. ISSN 2729-8981, pp. 300-310.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené723.6 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  3. 2016 ,no. 590-594. The Economic Journal : The Journal of the Royal Economic Society. London : Royal Economic Society, 2016. 9x ročne. ISSN 0013-0133 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.