Basket

  Untick selected:   0
  1. HRABOVSKÝ, Peter. Publikovanie MCEV - Market Consistent Embedded Value : diplomová práca. Školiteľ: Tatiana Šoltésová. Bratislava, 2014. 70 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha426.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  2. TARČA, Alexander et al. Úspešnosť implementácie business intelligence v podnikoch. In Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko-manažérske aspekty súčasného podnikania. vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko - manažérske aspekty súčasného podnikania : recenzovaný zborník abstraktov z vedeckého workshopu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4707-9, s. 28.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.