Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0267381
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210512123635.6
    017
    70
    $a 10.18267/j.polek.1280 $2 DOI
    100
      
    $a 20200731a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Analýza relativní přeinvestovanosti či podinvestovanosti ekonomik na panelových datech 122 zemí světa $d Analysis of Relative Over-investment and Under-investment of Economies on Panel Data for 122 Countries of the World $f Jiří Pour
    330
      
    $a Zhodnotenie relatívneho nadmerného alebo nedostatočného investovania do ekonomík. Využitie regresného modelu na panelových dátach pre veľké množstvo krajín. Empirické modelovanie rovnováhy ako pre mieru investícií, tak aj kapitálu. Teoretický rámec pre analýzu rovnovážnej zásoby kapitálu a miery investícií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0267375 $1 011 $a 0032-3233 $1 200 1 $a Politická ekonomie $e teorie, modelování, aplikace $v Roč. 68, č. 3 (2020), s. 290-321 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002674 $a kapitál
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002544 $a investície
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005475 $a rovnováha
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005291 $a regresia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080869 $a analýza dát panelových
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0056201 $a Pour $b Jiří $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200731 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0269899
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074229.6
    010
      
    $a 978-80-225-4738-3
    035
      
    $a 217392 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20201119d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Didaktika podnikovej ekonomiky pre učiteľov $f Darina Orbánová $g recenzenti: Alena Horáčková, Jaromír Novák
    205
      
    $a 1. vydanie
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020
    215
      
    $a 167 s. [9,123 AH] $9 9,123
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002355 $a hospodárstvo podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003291 $a metodika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001960 $a ekonómia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029377 $a Orbánová $b Darina $p EUBFNHKPG $4 070 $9 100 $r 9,123 $f 1956- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0007137 $a Horáčková $b Alena $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0004500 $a Novák $b Jaromír $p EUBFNHKPG $4 675 $f 1978- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0002803 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Národohospodárska fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201119 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0038393
    005
      
    20240404113412.9
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Gamanová $b Iveta
    801
    -0
    $c 20110607 $a SK $b BA004
  4. SYS0298390
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074524.3
    017
    70
    $a 10.34135/mmidentity-2023-05 $2 DOI
    035
      
    $a 1122272 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240117d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia $f Peter Drábik, Marína Korčoková, Katarína Ožvoldová, Dominika Škerlíková, Martin Kuchta
    301
      
    $a KEGA 029EU-4/2022
    330
      
    $a Generácia Z predstavuje významnú časť dnešnej spoločnosti, preto je pochopenie jej nákupného správania kľúčovým bodom marketingových stratégií spoločností. Cieľom príspevku je preskúmať vybrané aspekty správania generácie Z v online prostredí, ako aj rozdiely v tomto správaní spôsobené pohlavím. Na základe deskriptívnej a induktívnej štatistiky je možné identifikovať dôležité faktory nákupného správania generácie Z, ako aj ich vnímanie samotných výhod online nakupovania. Výsledkom je aj návrh mapy cesty zákazníka generácie Z, ktorá opisuje cestu zákazníka pri jeho online nákupe. Štúdia prehlbuje výskum aplikácie modelov na vybraný segment zákazníkov a zároveň svojimi vytvára priestor pre skúmanie medzigeneračných rozdielov v spotrebiteľskom správaní v online aj offline prostredí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298382 $1 010 $a 978-80-572-0415-2 $1 011 $a 2729-7527 $1 200 1 $a Marketing Identity $b elektronický zdroj $e AI - The Future of Today $e Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference $e 14th November 2023, Trnava $v Pp. 48-60 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2023 $1 215 $a 456 s. $1 710 12 $a Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today $b Annual International Scientific Conference $e Trnava, Slovakia $f 14.11.2023
    541
    1-
    $a Integrovaná marketingová komunikácia prostredníctvom digitálnych kanálov v kontexte generácie Z na Slovensku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003378 $a mladiství
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080871 $a rozdiely generačné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1981- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018215 $a Ožvoldová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1984- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090144 $a Škerlíková $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1994- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1990- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240117 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0297635
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074515.9
    010
      
    $a 978-80-225-5114-4
    035
      
    $a 1105786 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20231213d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová komunikácia a digitálne médiá $e učebnica $f Peter Drábik a kolektív $g recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth
    205
      
    $a 2. rozšírené, modifikované vydanie
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave $d 2023
    215
      
    $a 338 s. [20,72 AH] $9 20,72
    301
      
    $a KEGA 029EU-4/2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045298 $a vzťahy s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043650 $a event marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002411 $a identita podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005155 $a prostriedky audiovizuálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1981- $9 18,34 $r 3,80 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $f 1990- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20,56 $r 4,26 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065854 $a Hutta $b Michal $f 1982- $p EUBOBFKOP $4 070 $9 8,40 $r 1,74 $T Katedra obchodného práva OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 19,79 $r 4,10 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0058224 $a Magurová $b Hana $f 1986- $p EUBOBFKOP $4 070 $9 7,92 $r 1,64 $T Katedra obchodného práva OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018215 $a Ožvoldová $b Katarína $f 1984- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 18,92 $r 3,92 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090144 $a Škerlíková $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 5,79 $r 1,2 $f 1994- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086965 $a Yehorova $b Yuliia $p EUBOBFVIO $f 1978- $4 070 $9 0,28 $r 0,06 $T Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0082493 $a Horváth $b Jakub $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231213 $g AACR2
    830
      
    $a me: Potvrdenie o aktuálnosti 2. vydania je nahrané v CS ako samostatná príloha.
    830
      
    $a me: Oprava percentuálneho podielu u autorky Yehorova, Yuliia z 0,29 na 0,28%, aby sedel 100% podiel v CREPČ.
    830
      
    $a hr - Rozdielny počet strán PDF a tlačenej knihy, tlačená kniha 337 s. Ponechaný počet strán podľa PDF, ktoré slúži ako podklad k EPČ.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0199722
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231207103022.1
    100
      
    $a 20150407a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Measuring customer satisfaction and loyalty in SPA companies $f Eliška Vildová, David Martinčík, Jan Tlučhoř, Dagmar Jakubíková
    330
      
    $a Význam kúpeľníctva v ekonomike Českej republiky. Služby hradené z verejného zdravotného poistenia a vlastná úhrada za poskytnuté služby v kúpeľníctve. Základné informácie a lojalita zákazníkov v kúpeľných spoločnostiach.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0261902 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E + M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d E&M. Economics and management $z eng $v Roč. 18, č. 1 (2015), s. 151-167 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2015
    541
    1-
    $a Meranie spokojnosti a lojality zákazníkov v kúpeľných spoločnostiach
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003004 $a kúpeľníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003003 $a kúpele
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003075 $a liečenie kúpeľné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005967 $a starostlivosť kúpeľná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005979 $a starostlivosť zdravotná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002109 $a financovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    675
      
    $a 615 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000257 $x Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0058473 $a Vildová $b Eliška $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0068803 $a Martinčík $b David $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0058474 $a Tlučhoř $b Jan $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0003269 $a Jakubíková $b Dagmar $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150407 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYSc017750
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221128073733.7
    010
      
    $a 80-85697-57-2
    100
      
    $a 19970404d 1997u 0sloy03 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Publikačná činnosť $e evidencia, vykazovanie a informačné systémy o publikačnej činnosti a citáciách podľa medzinárodných štandardov $f Štefan Kimlička
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Bratislava $c Stimul $d 1997
    215
      
    $a 95 s.
    610
    1-
    $a práca tvorivá $9 eu_un_auth*h0004713
    610
    1-
    $a práca vedecká $9 eu_un_auth*h0004714
    610
    1-
    $a dokumentácia $9 eu_un_auth*h0001773
    610
    1-
    $a dokumenty $9 eu_un_auth*h0001781
    610
    1-
    $a recenzie $9 eu_un_auth*h0005249
    610
    1-
    $a evidencia $9 eu_un_auth*h0002051
    610
    1-
    $a systémy informačné $9 eu_un_auth*h0006187
    610
    1-
    $a využitie počítačov $9 eu_un_auth*h0007053
    675
      
    $a 001.89 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000004 $x Organizácia vedy a vedeckej práce. Vedecká politika
    700
    -1
    $a Kimlička $b Štefan $3 eu_un_auth*p0023765 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980307 $g AACR2
    830
      
    $a ss- pre personálnu bibliografiu, na žiadosť autora doplnené kategórie 28.9.2022
  8. SYS0289708
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083930.5
    010
      
    $a 978-80-7556-119-0
    035
      
    $a 1002877 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230104d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Slovakia-UK Trade and Investment Relations at the Time of Brexit $e Scientific Monograph $f Zuzana Kittová, Simona Krivosudská $g Reviewers: Saleh Mothana Obadi, Marian Šuplata
    205
      
    $a 1st Edition
    210
      
    $a České Budějovice $c Vysoká škola evropských a regionálních studií $d 2022
    215
      
    $a 128 s. [6,1 AH] $9 6,1
    301
      
    $a VEGA 1/0777/20
    310
      
    $a Plný text prístupný pre archívne účely publikačnej činnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007278 $a vzťahy obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005869 $a vzťahy medzinárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003800 $a obchod zahraničný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002544 $a investície
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002554 $a investície priame zahraničné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0086843 $a brexit
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001672 $a dezintegrácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006954 $a Veľká Británia
    675
      
    $a 339.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000194 $x Zahraničný obchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014723 $a Kittová $b Zuzana $p EUBOBFKMO $4 070 $9 57 $f 1975- $r 3,48 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0067458 $a Krivosudská $b Simona $4 070 $9 43 $f 1995- $r 2,62
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0004417 $a Obadi $b Saleh Mothana $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0048975 $a Šuplata $b Marian $4 675
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230104 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0260796
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20240119092436.9
    011
      
    $a 0013-0133
    100
      
    $a 19991126d2020----m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a GB
    110
      
    $a aza
    200
    1-
    $a <The> Economic Journal $e < The> Journal of the Royal Economic Society
    210
      
    $a London $c Royal Economic Society $d 2019
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120145 $1 200 1 $a <The> Economic Journal
    462
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298484

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.