Basket

  Untick selected:   0
  1. NEUMANNOVÁ, Anna. Netradičné prístupy k tvorbe marketingovej stratégie podniku. In Ekonomický časopis = Journal of economics, 1995, roč. 43, č. 4, s. 350-355.
    article

    article

  2. PÉLIOVÁ, Jana. The Influence of the Benefit Redistribution Method on the Willingness to Voluntary Contribute to Public Goods Provision – Classroom Experiment. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2021. ISSN 0323-262X, 2021, roč. 50, č. 4, s. 381-395 online. VEGA 1/0827/18.
    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBverejne dostupné
    article

    article

  3. ČVIRIK, Marián. Vplyv etnocentrizmu na správanie mladého slovenského spotrebiteľa. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2018. ISSN 1337-9313, 2018, roč. 10, č. 1, s. 6-13.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené433 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.