Basket

  Untick selected:   0
  1. KRÁĽOVIČ, Štefan - FEDORKO, Richard. Development of Online Shopping Within B2C E-commerce in the Visegrad Four Countries. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944, 2021, roč. 16, č. 3, s. 42-50.
    article

    article

  2. KOVALEV, Andrej - LITTVOVÁ, Veronika. Vplyv globalizácie na spoločné podnikanie malých a stredných podnikov. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3, s. 276-282. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.