Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0306623
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250128080028.0
    035
      
    $a 1287376 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250127a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Akú moc majú ceny. Normatívny vs. deskriptívny pohľad $d The Power of Prices. Normative vs. Descriptive Perspective $f Mária Janošková
    330
      
    $a Ceny sú jedným zo základných pilierov trhovej ekonomiky. Slúžia ako ukazovateľ hodnoty tovarov a služieb, ale ovplyvňujú aj spotrebiteľské správanie, obchodné stratégie, ekonomické rozhodovanie na makroekonomickej úrovni. Majú dvojitú úlohu v ekonomike a spotrebiteľskom správaní, a to z normatívneho a deskriptívneho hľadiska. Príspevok sa zameriava na analýzu cien z oboch týchto hľadísk.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0306463 $1 011 $a 1335-9746 $1 200 1 $a Podniková revue $e vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach $d Business review : Scientific Journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice $z eng $v Roč. 23, č. 2 (2024), s. 80-89 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0065552 $a Janošková $b Mária $p EUBPHFKOP $4 070 $9 100 $f 1965- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250127 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0298481
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074525.7
    035
      
    $a 1123778 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240119a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vedenie ľudí a motivácia ako súčasť kompetentnosti manažéra v obchodnej spoločnosti $f Mária Janošková, Iveta Ubrežiová
    330
      
    $a K najdôležitejším predpokladom manažérskej profesie patria okrem odborných vedomostí aj vedomosti a zručnosti pre prácu s ľuďmi. Manažéri sú zodpovední nielen za dosahovanie cieľov organizácie, ale majú aj kompetencie v oblasti riadenia ľudských zdrojov, ktoré zahŕňajú vedenie ľudí a ich motiváciu k práci. Požiadavky profesionálneho manažmentu sa v jednotlivých funkčných oblastiach líšia, ale väčšina úloh riadenia ľudských zdrojov by sa mala týkať manažérov rovnako, možno je ich rozsah odlišný. Ich riadenie závisí od schopností a skúseností manažérov a ich spolupracovníkov. V príspevku sa autori zamerali na prieskum uplatňovania štýlu vedenia ľudí a motivačných nástrojov vo vybranej obchodnej spoločnosti. Skúmali aj spokojnosť zamestnancov s vedením ľudí a motiváciou, vopred stanovené hypotézy overili a štatisticky vyhodnotili Chi kvadrát testom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298419 $1 011 $a 1335-9746 $1 200 1 $a Podniková revue $e vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach $d Business review : Scientific Journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice $z eng $v Roč. 22, č. 2 (2023), s. 7-15 $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002243 $a vedenie ľudí
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0065552 $a Janošková $b Mária $p EUBPHFKOP $4 070 $9 70 $f 1965- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0071649 $a Ubrežiová $b Iveta $4 070 $9 30
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240119 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0282212
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220301125149.1
    017
    70
    $a 10.24132/jbt.2021.11.3.32_42 $2 DOI
    100
      
    $a 20220301a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Změny v mezinárodním turismus z pohledu platební bilance $d Changes in International Tourism From the View of the Balance of Payments $f Petr Janeček, Michael Satýnek
    330
      
    $a Medzinárodný turizmus a jeho vplyv na ekonomiku štátu. Turizmus a platobná bilacnia štátu. Analýza vývoja bilancie turizmu a jeho vplyv na obchodnú bilacniu a bilanciu služieb z celkového pohľadu a z pohľadu najväčších zdrojových zemí pre Českú republiku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0282196 $1 011 $a 1805-0603 $1 200 1 $a Trendy v podnikání $b elektronický zdroj $e vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni $d Business Trends $z eng $v Č. 3 (2021), s. 32-42 online $1 210 $a Plzeň $c Vydavatelství ZČU v Plzni $d 2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001285 $a bilancia platobná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0064573 $a Janeček $b Petr $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0084032 $a Satýnek $b Michael $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220301 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4.  

    SYSh0000023
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20030514
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a 16 $x Logika. Teória poznania. Logická metodológia
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    980
      
    $x K

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.