Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0110983
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20220729102729.1
    011
      
    $a 1335-2571
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    110
      
    $a ajax
    200
    1-
    $a Acta oeconomica et informatica $d <The> Scientifical journal for economics and informatics in Agriculture $e vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve $z eng
    210
      
    $a Nitra $c Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre $d 2009
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s122126
    462
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164284
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0276641
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210628140116.2
    100
      
    $a 20210628ałłłłłłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Organizácia vlastnej práce a času - sebariadenie a manažérska etika (1.) $f Elena Skalská
    330
      
    $a Rozširujúcim modulom funkčného vzdelávania je aj modul sebariadenie a manažérska etika. Prehľad názorov a odporúčaní frekventantov vzdelávania zdieľaných prostredníctvom vypracovania dištančnej úlohy, ktorej znenie bolo: S využitím metódy SWOT ananlýzy navrhnite proces zefektívňovania vlastnej práce a organizovania svojho času ako vedúceho zamestnanca.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0276463 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 16, č. 6 (2021), s. 21-26 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004011 $a organizácia práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004010 $a organizácia pracoviska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001932 $a efektívnosť práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001101 $a analýza swot
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005021 $a sebariadenie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0082333 $a Skalská $b Elena $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210628 $g AACR2
  3. SYS0303386
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240806090037.8
    017
    70
    $a 10.31577/sp.2024.02.896 $2 DOI
    100
      
    $a 20240806a20249999m--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Proactive Coping as a Mediator in the Effect of Big Five Personality Traits on the Goal Restriction Reaction $f Veronika Gživnová, Veronika Kohútová
    330
      
    $a Ciele, ktoré sme si stanovili na začiatku života, sa môžu stať nedosiahnuteľnými. Cieľom štúdie je potvrdiť prediktívnu silu osobnostných čŕt pri odpojení sa od cieľov a opätovnom zapojení sa do cieľov a určiť možný mediačný účinok proaktívneho zvládania v týchto vzťahoch. Výsledky odhalili signifikantný vplyv extraverzie a otvorenosti aj na opätovný vplyv svedomitosti na odklon od cieľa. Všetky boli úplne alebo čiastočne sprostredkované proaktívnym zvládaním. Reakcia na prekážky pri dosahovaní cieľov čiastočne závisí od osobnosti, a to v dôsledku jej vplyvu na využívanie proaktívneho zvládania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0303261 $1 011 $a 0039-3320 $1 200 1 $a Studia Psychologica $e An International Journal for Research and Theory in Psychology $v Vol. 66, no. 2 (2024), s. 138-150 $1 210 $a Bratislava $c Institute of Experimental Psychology $d 2024
    541
    1-
    $a Proaktívne zvládanie ako mediátor vplyvu osobnostných čŕt veľkej päťky na reakciu obmedzenia cieľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005187 $a psychológia aplikovaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006359 $a štúdie psychologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005923 $a správanie sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005646 $a sebarealizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005021 $a sebariadenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004064 $a osobnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0092810 $a Gživnová $b Veronika $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0052742 $a Kohútová $b Veronika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240806 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0288487
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075218.2
    100
      
    $a 20221026a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Teplé nápoje zdražovanie neohrozí $f Peter Kapitán
    330
      
    $a Pandémia zmenila spotrebiteľské správanie v prospech teplých nápojov. Ľudia si mohli dopriať prémiovejšie produkty a viac myslieť na kvalitu a svoje pohodlie. Najpreferovanejšou kategóriou sa stala káva; domáca kaviareň sa stala bežnou súčasťou života. Odborníci sa neobávajú poklesu spotreby kávy a čaju v dôsledku inflácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0288460 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a TaPmag $e tovar & predaj $v Č. 67 (9-10) (2022), s. 34-36 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003609 $a nápoje nealkoholické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002728 $a káva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001532 $a čaj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002448 $a inflácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0058678 $a Kapitán $b Peter $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221026 $g AACR2
  5. SYS0013351
    LBL
      
    00531nx^^a22002173^^450
    005
      
    20250608003145.7
    035
      
    $a 90490 $2 CREPC2
    035
      
    $a 0000-0002-6958-6615 $2 ORCID
    100
      
    $a 20061011asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Trnovský $b Karol
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20061011
  6. SYS0104787
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072141.8
    100
      
    $a 20091022d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vzťahový marketing vo franchisingových reťazcoch $f Antónia Štensová
    330
      
    $a Roviny prejavu vzťahového marketingu vo franchisingových reťazcoch. Partnerský marketing. Vzťahový marketing ku koncovým zákazníkom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0104294 $1 010 $a 978-80-225-2813-9 $1 200 1 $a Vzťahový marketing $d Relationships marketing : its specialties, forms and selected applications $e osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu $e monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles $f Zuzana Francová a kol. $v S. 147-151 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 178 s.
    541
    1-
    $a Relationship marketing applied in franchising chains
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009367 $a manažment hodnotový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002194 $a franchising
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048800 $a Štensová $b Antónia $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091022 $g AACR2
  7. SYS0070555
    LBL
      
    $$$$$nx^^j22$$$$$3^^45
    005
      
    20180511102946.6
    100
      
    $a 20180511asloy0103 ba0
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a mestá inteligentné
    450
      
    $a smart city
    675
      
    $a 351/354 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000223 $x Verejná správa. Štátna správa
    675
      
    $a 007 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000010 $x Kybernetika. Systémová veda
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180511
    836
      
    $d 20180511
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.