Basket

  Untick selected:   0
  1. HUDEC, Martin. Application of econometrics in marketing as a significant tool of branding in the context of data analysis, mining and mutual data correlations. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016. ISBN 978-80-8105-840-0. ISSN 1339-5726, pp. 93-103 online. Projekt mladých EUBA I-16-106-00.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené2 MBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. MIZERÍKOVÁ, Monika. Komparácia schém GSP v prostredí EÚ, USA a Japonska : diplomová práca. Školiteľ: Boris Dziura. Bratislava, 2023. 68 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce806.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book

  3. KAROVIČ, Matej. Sociálne médiá a ich význam v marketingovej komunikácii služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Romana Olexová. Bratislava, 2014. 47 s.
    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.