Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0035959
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20101014095306.7
    100
      
    $a 20101014asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Lipovská $b Lívia
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101014
  2. SYS0276458
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083838.3
    035
      
    $a 311099 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210617d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a Multiannual Financial Framework of European Union for 2021-2027 in Response to the Crisis $f Ľubica Harakaľová
    330
      
    $a Od roku 1988 sa ročné rozpočty EÚ zostavujú na základe takzvaného finančného výhľadu - viacročného finančného rámca (VFR). Viacročné finančné rámce boli súčasťou medziinštitucionálnych dohôd o rozpočtovom postupe. VFR tak zaisťuje, že sa výdavky Únie vynakladajú systematicky a v medziach jej vlastných zdrojov. Finančný rámec poskytuje členským štátom EÚ informácie o plánovaných výdavkoch v každej rozpočtovej kategórii, podľa ktorých je možné v strednodobom horizonte plánovať činnosti financované prostredníctvom programov a projektov EÚ.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0274725 $1 010 $a 978-966-992-436-0 $1 200 1 $a Rozvitok mižnarodnogo ekonomičnogo spivrobitnictva: mechanizmi ta strategij $e materijali dopovidej mižnarodnoj naukovo-praktičnoj konferencij,19.-20.3.2021, Užgorod, Ukrajina $g za zagaľnoju redakcieju: M. M. Palinčak, V.P. Prichoďko, V.V. Chiminěc, Ľudmila Lipková, Martin Grešš, Katarína Brocková $g recenzenti: V. P. Miklovda, V. I. Jarema $v Pp. 35-40 online $1 210 $a Užgorod $c Vidavničij dim Geľvetika $d 2021 $1 215 $a 137 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073517 $a Palinčak $b M. M. $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0081120 $a Prichoďko $b V.P. $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0079149 $a Chiminěc $b V.V. $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0019995 $a Lipková $b Ľudmila $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066512 $a Grešš $b Martin $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037041 $a Brocková $b Katarína $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073488 $a Miklovda $b V. P. $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073489 $a Jarema $b V. I. $4 675 $1 710 12 $a Rozvitok mižnarodnogo ekonomičnogo spivrobitnictva: mechanizmi ta strategij $b mižnarodnaja naukovo-praktičnaja konferencija $e Užgorod, Ukrajina $f 19.-20.3.2021
    541
    1-
    $a Viacročný finančný rámec EÚ na roky 2021-2027 ako reakcia na krízu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004209 $a plán finančný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005548 $a rozpočty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019012 $a Harakaľová $b Ľubica $p EUBFMVKDV $4 070 $9 100 $f 1963- $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210617 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0297118
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240506141008.0
    035
      
    $a 1094090 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20231114d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a HR
    200
    1-
    $a Non-Governmental Organizations As Regional Development Contributors: How Does Regional Distribution of the EU Funds Support Look Like in Slovakia? $f Lucia Johanesová
    301
      
    $a VEGA 1/0249/22
    330
      
    $a Spoločnosť venuje pozornosť otázke, či podporovať mimovládne organizácie alebo nie. Mimovládne organizácie sú zapojené do stratégií EÚ a členských štátov ako účastníci tvorby verejnej politiky a príjemcovia finančných prostriedkov. Chýbajú analýzy regionálneho a tematického rozdelenia podpory projektov mimovládnych organizácií zo strany EÚ a jednotlivých štátov, pretože mimovládne organizácie ako poskytovatelia verejných statkov, ktoré nemôžu byť pokryté štátom alebo firmami. Preto je cieľom tejto výskumnej práce preskúmať ju v prípad Slovenskej republiky na obdobie 2014-2020. Podpora EÚ a národná podpora sa sústreďuje do rozvojových osí, ktoré sú definované v Partnerskej dohode SR. Na základe regionálneho rozloženia je väčšina projektov mimovládnych organizácií podľa stratégie EÚ zameraná do zaostávajúceho regiónu. Vzhľadom na tematické rozloženie projektov mimovládnych organizácií sú projekty regionálneho rozvoja sústredené v chudobnejších okresoch a projekty zamerané na vzdelávanie sú centralizované v rozvojových osiach regiónu. Na druhej strane je priestor na zlepšenie regionálnej koncentrácie v okresoch zo zaostávajúcich regiónov, ktoré nie sú pokryté podľa potreby. Môže to byť spôsobené rozsiahlym vplyvom projektov mimovládnych organizácií, ktoré nie sú usadené v okrese. Táto štúdia analyzuje 1 278 projektov MVO na Slovensku pomocou deskriptívnych štatistík a interpretácií máp, ktoré poskytujú lepší prehľad o regionálnom a tematickom rozložení projektov MVO medzi okresmi Slovenska.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297107 $1 011 $a 1849-7535 $1 200 1 $a Economic and Social Development $b elektronický zdroj $e 102nd International Scientific Conference on Economic and Social Development $e Book of Proceedings $e Lisbon, 20-21 October, 2023 $v Pp. 7-16 $1 210 $a Varazdin $a Koprivnica $c Varazdin Development and Entrepreneurship Agency $c University North $d 2023 $1 215 $a 231 s. $1 710 12 $a Economic and Social Development $b International Scientific Conference on Economic and Social Development $d 102. $e Lisbon, Portugal $f 20.-21.10.2023
    541
    1-
    $a Mimovládne organizácie ako prispievatelia regionálneho rozvoja: Ako vyzerá regionálne rozdeľovanie podpory z fondov EÚ na Slovensku?
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004472 $a politika verejná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005128 $a projekty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037986 $a Johanesová $b Lucia $p EUBFNHKVR $4 070 $9 100 $f 1988- $q I $T Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231114 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0183323
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240315114802.9
    010
      
    $a 978-80-7400-433-9
    100
      
    $a 20140310d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Zákon o podnikání na kapitálovém trhu $e komentář $f Zdeněk Husták ... [et al.]
    210
      
    $a Praha $c C.H.Beck $d 2012
    215
      
    $a 1004 s.
    225
    2-
    $a Beckova edícia komentované zákony
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006611 $a trh kapitálový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004100 $a papiere cenné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004825 $a predpisy právne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002785 $a komentáre
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    675
      
    $a 336.76 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000149 $x Burzovníctvo. Peňažný trh
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028839 $a Husták $b Zdeněk $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140310 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.