Basket

  Untick selected:   0
  1. BORISOVA, Ekaterina. Formovanie, aktuálny stav, tendencie a orientácia rozvoja reklamného priemyslu v blízkej budúcnosti (v prípade Ruskej federácie). In Global media journal : slovenské vydanie/slovak edition. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2014. ISSN 1339-0767, 2014, roč. 2, č. 2, s. 50-60.
    article

    article

  2. NEUMANNOVÁ, Anna. Limitujúce faktory rastu podniku. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2011. ISSN 1337-2955, december 2011, roč. 7, č. 3, s. 43-53.
    article

    article

  3. MEGYESIOVÁ, Silvia. Zamestnanosť v kontexte stratégií Európa 2020 a Agendy 2030. In "Európska únia a stratégia Európa 2020 v zrkadle priorít a výziev cieľov Agendy 2030 III." : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2023. ISBN 978-80-225-5051-2, s. 25-31. VEGA 1/0338/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené 770.3 KBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.