Basket

  Untick selected:   0
  1. KOCÚROVÁ, Nina - HANÁK, Róbert. Factors Influencing the Level of Digital Skills of Slovak Women. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 236-241. I-23-103-00 (95%), EUGAIN COST Action CA19122 (5%).
    article

    article

  2. MAJTÁN, Štefan - ŠPILOVÁ, Martina. Prieskum dopadov globalizácie na marketingové stratégie podnikov v SR (na príklade cukrovarníckeho priemyslu). In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 114-122. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.