Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0089326
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20230720075257.4
    100
      
    $a 20230720asloy0103 ba0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Damijan $b Jože
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230720
  2. SYS0288996
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250424095245.5
    014
      
    $a 000873654100001 $2 CCC
    014
      
    $a 000873654100001 $2 WOS
    014
      
    $a 2-s2.0-85140582818 $2 SCOPUS
    017
    70
    $a 10.3390/su142013117 $2 DOI
    035
      
    $a 519902 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20221124a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a CH
    200
    1-
    $a Digital Skills as a Significant Factor of Human Resources Development $f Jana Štofková, Adela Poliaková, Katarína Repková Štofková, Peter Malega, Matej Krejnus, Vladimíra Biňasová, Naqibullah Daneshjo
    301
      
    $a KEGA 052ŽU-4/2021
    301
      
    $a KEGA 048ŽU4/2022
    301
      
    $a KEGA 019TUKE-4/2022
    301
      
    $a VEGA 1/0524/22
    301
      
    $a VEGA 1/0248/21
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Digitálne technológie zohrávajú kľúčovú úlohu pri oživovaní svetovej ekonomiky. EÚ sa zaviazala spojiť podporu obnovy s odolnou digitálnou transformáciou. Pandémia COVID-19 poukázala na chýbajúcu digitalizáciu na Slovensku a nedostatky digitálnych zručností u občanov a komunikácie s inštitúciami. Digitálne zručnosti sú dôležité a mali by byť súčasťou vzdelávacej politiky. IKT zručnosti môžu ľuďom pomôcť uspieť na trhu práce a zlepšiť komunikáciu s verejnou správou. Digitalizácia a globalizácia zvyšujú dôležitosť komunikácie prostredníctvom internetu, aplikácií a iných elektronických zariadení. Digitálne zručnosti sú jednou z nevyhnutných súčastí e-Governmentu, ľudia tak môžu využívať služby e-Governmentu pri komunikácii s verejnou správou. Súčasná kríza ovplyvňuje využívanie online služieb občanmi. Analyzujú sa indexy týkajúce sa digitálnej ekonomiky, ako napríklad index digitálnej ekonomiky a spoločnosti DESI a digitálne zručnosti elektronickej verejnej správy (EGDI) v rokoch 2018 až 2021 odhalili stagnujúci stav v rokoch 2018 a 2019 a v roku 2020 došlo k poklesu základných digitálnych zručností. zručnosti. Ďalším indexom je E-Government Digital Index. Zameriava sa na ľudský kapitál a digitálne zručnosti v týchto indexoch. Príspevok analyzuje a identifikuje digitálne zručnosti občanov v kontexte rozvoja e-Governmentu a popisuje využívanie služieb e-Governmentu občanmi EÚ so zameraním na Slovenskú republiku. Údaje boli zbierané prostredníctvom dotazníkového prieskumu digitálnych zručností občanov SR podľa vybraných kategórií, využívania služieb e-Governmentu, ako aj informovanosti o službách e-Governmentu. Postupne sa implementujú riešenia, ktoré zlepšujú e-Government v SR. Zlepšovanie digitálnych zručností podľa Národnej koalície pre digitálne zručnosti a povolania v SR je jednou z priorít Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR, ktoré prijalo akčný plán na roky 2019–2022 na zlepšenie výsledky v indexe DESI do roku 2025 a zamerať sa na digitálne zručnosti požadované zamestnávateľmi. Prieskum ukázal, že na Slovensku väčšina škôl podporuje digitálne vzdelávanie len slabo (približne priemer EÚ-27 68 %, resp. 45 %). Výskum tiež odhalil zníženú úroveň digitálnej gramotnosti mladých ľudí. Tieto kompetencie sú veľmi dôležité pre získanie pozície na trhu práce v digitálnej spoločnosti. Projekty sú zamerané na podporu rozvoja digitálnych zručností žiakov základných a stredných škôl, integráciu nových technológií do výučby.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247706 $1 011 $a 2071-1050 $1 200 1 $a Sustainability $b elektronický zdroj $e [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability] $v Vol. 14, no. 20 (2022), pp. 1-18 $1 210 $a Basel $c MDPI
    541
    1-
    $a Digitálne zručnosti ako významný faktor rozvoja ľudských zdrojov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080396 $a zručnosti digitálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006986 $a vláda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044858 $a služby elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005775 $a služby verejné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0025541 $a Štofková $b Jana $4 070 $9 10
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069091 $a Poliaková $b Adela $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065126 $a Repková Štofková $b Katarína $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0026917 $a Malega $b Peter $4 070 $9 5
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086787 $a Krejnus $b Matej $4 070 $9 15
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0062522 $a Biňasová $b Vladimíra $4 070 $9 15
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0054929 $a Daneshjo $b Naqibullah $p EUBOBFKMA $4 070 $9 5 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221124 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0019767
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20080521112302.6
    100
      
    $a 20080521asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Hrbáček $b Pavel
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080521
  4. SYS0300228
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250114100912.8
    035
      
    $a 1276059 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240502a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Konsolidovaná účtovná závierka podľa IFRS v príkladoch (8. časť) $f Ján Užík, Lenka Užíková
    330
      
    $a Konsolidácia účtovnej závierky patrí bezpochyby k náročným procesom. Na Slovensku sa už mnoho rokov zostavuje konsolidovaná účtovná závierka podľa Medzinárodných štandardov finančného vykazovania IFRS. Tento seriál je zbierkou príkladov konsolidácie metódou úplnej konsolidácie a metódou vlastného imania aplikovaných priamo v účtovných výkazoch, ktorých obsah a štruktúra zodpovedá obvyklému obsahu a štruktúre účtovných výkazov zostavovaných v praxi podľa IFRS. V príkladoch sú riešené bežné konsolidačné úpravy vyskytujúce sa v praxi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0300172 $1 011 $a 1335-2024 $1 200 1 $a Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo $e v teórii a praxi $d Accounting. Audit. Taxation: in theory and praxis $z alb $v Roč. 32, č. 4 (2024), s. 15-25 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská komora certifikovaných účtovníkov $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009575 $a IFRS
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007448 $a závierka účtovná konsolidovaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002415 $a imanie vlastné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006159 $a súvaha
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002853 $a konsolidácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048935 $a Užík $b Ján $p EUBFHIKUA $4 070 $f 1969- $9 50 $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0071450 $a Užíková $b Lenka $p EUBFHIKUA $4 070 $9 50 $f 1996- $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240502 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.