Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0268396
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200911210218.7
    017
    70
    $a 10.19044/esj.2020.v16n22p15 $2 DOI
    100
      
    $a 20200911a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a PT
    200
    1-
    $a Assessing Key Business-related Indicators for Smart Cities $e case of Tbilisi City $f Tamar Khakhishvili
    330
      
    $a Identifikácia kľúčových obchodných ukazovateľov, ktoré merajú výkonnosť mesta Tbilisi smerom k dosiahnutiu riešení inteligentného mesta. Keďže na svete existujú stovky indikátorov inteligentných miest, príspevok sa zameriava iba na výskum podnikateľského prostredia. Pre porovnanie a stanovenie cieľov, ktoré má mesto Tbilisi dosiahnuť z hľadiska rozvoja podnikania, bolo na komparatívnu analýzu vybrané mesto Štokholm.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0268393 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 16, no. 22 (2020), pp. 15-36 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2020
    541
    1-
    $a Posudzovanie kľúčových obchodných ukazovateľov pre inteligentné mestá: prípad mesta Tbilisi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070555 $a mestá inteligentné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045302 $a meranie výkonnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006700 $a ukazovatele
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002255 $a Gruzínsko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006379 $a Švédsko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079463 $a Khakhishvili $b Tamar $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200911 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0029766
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20090817141143.2
    100
      
    $a 20090817asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Babecká - Kucharčuková $b Oxana
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090817
  3. SYS0252419
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20230217123950.5
    011
      
    $a 0862-9587
    100
      
    $a 20190321d2014----m y0sloy03 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    110
      
    $a caax
    200
    1-
    $a Hospodářské noviny
    210
      
    $a Praha $c Economia $d 2014
    326
      
    $a Denník
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120211 $1 200 1 $a Hospodářské noviny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004433 $a politika hospodárska
    675
      
    $a 33 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000055 $x Ekonomika. Ekonomické vedy
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980307 $g AACR2
  4. SYS0300903
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20250207094544.1
    035
      
    $a 18b3ea41-7ef7-4a6d-b61c-ec6e15858703
    100
      
    $a 20240602d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Možnosti uplatnenia princípov obehového hospodárstva v podmienkach vybraného podniku $e diplomová práca $f Tatiana Mjartanová $g školiteľ: Patrik Richnák
    210
      
    $a Bratislava $d 2024
    215
      
    $a 90 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0085131 $a Mjartanová $b Tatiana $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0042301 $a Richnák $b Patrik $f 1988- $p EUBFPMKPO $4 727 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001208 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra podnikovohospodárska $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240602 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0304190
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20241031093440.4
    035
      
    $a 1211338 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240912d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Organizácia a riadenie banky a pobočky zahraničnej banky (§ 23 – 26) $f Andrea Slezáková, Martin Winkler, Richard Foldeš, Martin Drotár
    330
      
    $a Zákon 483 z 5. októbra 2001 o bankách a o zmene a doplnení niektorých zákonov § 23 – 26.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0304186 $1 010 $a 978-80-8232-052-0 $1 200 1 $a Zákon o bankách $e komentár $f recenzenti: Milan Ďurica, Miroslav Štrkolec, Michael Kohajda $v S. 328-421 $1 210 $a Bratislava $c C. H. Beck $d 2024 $1 215 $a 1525 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0092964 $a Ďurica $b Milan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0019695 $a Štrkolec $b Miroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073646 $a Kohajda $b Michael $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001197 $a bankovníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001781 $a dokumenty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007392 $a zákonodarstvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037882 $a Slezáková $b Andrea $p EUBOBFKOP $4 070 $9 36,3 $f 1980- $r 2,48 $T Katedra obchodného práva OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0064986 $a Winkler $b Martin $p EUBFMVKMP $4 070 $9 36,3 $f 1975- $r 2,48 $T Katedra medzinárodného práva FMV
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0092965 $a Foldeš $b Richard $4 070 $9 13,7 $r 0,94
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0027200 $a Drotár $b Martin $4 070 $9 13,7 $r 0,94
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240912 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0308783
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250528130417.3
    100
      
    $a 20250528a2025łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Stavebný zákon $d Zákon č. 25/2025 Z. z. Stavebný zákon s komentárom $f Tibor Trizuliak
    330
      
    $a Základnou zmenou stavebnej legislatívy je, že malé kompetencie prvostupňových stavebných úradov zostávajú na samosprávach. Zavádza sa jednoznačne zlúčenie duplicitných procesov a potom jednoznačné pravidla pri vydávaní stanovísk dotknutých orgánov verejnej moci, ale aj ďalších dotknutých orgánov právnických osôb, ktoré sa k stavebným konaniam logicky musia odborne vyjadrovať. Uvedené presne pravidlá a zjednodušenie procesov by malo priniesť výrazné skrátenie lehôt na získanie stavebného súhlasu. Rozšíril sa okruh stavieb, na ktoré netreba stavebné povolenie. Na druhú stranu zostáva ohlasovacia povinnosť až na vyložene drobné stavby. U jednoduchých stavieb zostáva ohlasovacia povinnosť. Ale aj tu platí fikcia súhlasu, to znamená, že stavebník ohlási na stavebný úrad svoj zámer a pokiaľ nepríde odpoveď zo stavebného úradu do 30 dní, tak sa má za to, že stavebný úrad súhlasí a môže stavať. Nový stavebný zákon prináša skrátenie lehôt. Celému procesu prechádzajú vyjadrovacie konania ďalších orgánov a právnických osôb, ktoré sa musia ku konaniu vyjadriť. Po novom sa zavádza pravidlo, že každá dotknutá osoba, či už fyzická alebo právnická sa môže k danému procesu vyjadriť len raz a nie duplicitne vo viacerých konaniach. Nová stavebná legislatíva rieši pomerne presne čierne stavby, ktoré vznikli pred 30. 4. 2025, to znamená pred nadobudnutím účinnosti tohto zákona. Jednoduché pravidlo do budúcnosti je, že nové čierne stavby nebude možné zlegalizovať.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0307977 $1 011 $a 1335-1583 $1 200 1 $a Poradca $v Roč. 30, č. 11-12 (2025), s. 2-344 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2025
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006826 $a úrady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003388 $a moc verejná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005996 $a stavby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004777 $a právo stavebné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054473 $a Trizuliak $b Tibor $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250528 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.