Basket

  Untick selected:   0
  1. SYSs102389
    LBL
      
    ^^^^^nas2^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20240109100604.0
    100
      
    $a 19980923a 1994m y0sloy03 ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a DE
    110
      
    $a afa
    200
    1-
    $a Manager Magazin $e Wirtschaft aus erster Hand
    210
      
    $a Hamburg $c Manager Magazin Verlagsgesellschaft $d 1995
    215
      
    $a 2 zv.
    326
      
    $a mesačník
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120419
    610
    1-
    $a manažment $9 eu_un_auth*h0003188
    610
    1-
    $a podnikanie $9 eu_un_auth*h0004271
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980307 $g AACR2
  2. SYS0266455
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20201006100816.8
    035
      
    $a 384bd57a-c02f-4cf9-84f1-0568d440c92e
    100
      
    $a 20200705d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová koncepcia ambulancie tradičnej čínskej medicíny $e bakalárska práca $f Lukáš Daráš $g školiteľ: Peter Filo
    210
      
    $a Bratislava $d 2020
    215
      
    $a 56 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0078771 $a Daráš $b Lukáš $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066934 $a Filo $b Peter $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200705 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0303964
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20241127104335.9
    035
      
    $a 1255832 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240905a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Možnosti cenotvorby a kooperácie značky a obsahového tvorcu z UGC perspektívy $d Possibilities of Pricing and Cooperation Between the Brand and the Content Creator From a UGC Perspective $f Monika Stanková, Mária Hasprová, Martin Kuchta
    301
      
    $a VEGA 1/0505/22
    330
      
    $a Hlavným cieľom článku je identifikácia, sumarizácia a analýza súčasných možností spolupráce a cenotvorby obsahu UGC a návrh taxonómie v predmetnej oblasti. Pre efektívne naplnenie identifikovaného cieľa bola vykonaná rešerš v domácich a zahraničných zdrojoch autorov relevantných pre skúmanú problematiku. Za účelom dosiahnutia hlavného cieľa sa uskutočnil empirický výskum vo forme identifikácie a podrobnej analýzy deviatich internetových nástrojov, ktoré digitalizujú a platformizujú správu obsahu UGC. Analýza sa zameria predovšetkým na zisťovanie možností spolupráce medzi značkami a tvorcami obsahu, na formy vytváraného obsahu, na umiestňovanie vytvoreného obsahu, na formy odmeňovania tvorcov obsahu a na cenotvorbu v prípade platených spoluprác. Zistenia a odporúčania z článku sú základom pre lepšie rozhodovacie procesy v oblasti digitálneho marketingu a správy obsahu UGC.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0303885 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 17, č. 2 (2024), s. 135-143 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087411 $a platformy digitálne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0065132 $a Stanková $b Monika $4 070 $9 34 $f 1993-
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1990- $9 33 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240905 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0095232
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20250611120157.9
    100
      
    $a 20250611asloy0103 ba0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Revell $b Timothy
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250611

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.