Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0304158
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240911114732.7
    035
      
    $a 1210842 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240910a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Problematika konštrukcie uhlíkovej dane a jej dopad na ekonomické sektory $f Michal Rimeš
    301
      
    $a APVV-20-0338
    330
      
    $a Mapovanie problematiky nastavenia a konštrukcie uhlíkovej dane z pohľadu súčasných autorov, ktorí sa touto problematikou zaoberajú.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0304153 $1 011 $a 2453-765X $1 200 1 $a Journal of Global Science $b elektronický zdroj $e [medzinárodný recenzovaný časopis] $v Vol. 9, no. 2 (2024), pp. 1-13 $1 210 $a Prešov $c eXclusive marketing
    541
    1-
    $a The Issue of Carbon Tax Construction and Its Impact on Economic Sectors
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001573 $a dane
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002079 $a faktory rastu hospodárskeho
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004417 $a politika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001803 $a dopad daňový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005652 $a sektory hospodárske
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0075384 $a Rimeš $b Michal $p EUBFNHKFI $4 070 $9 100 $f 1996- $q I $T Katedra financií FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240910 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYSr045906
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20231004094200.3
    100
      
    $a 20020827a2002 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Rastie záujem o dressingy $f Daniel Košťál
    330
      
    $a Prieskum trhu pochutín - dressingov, omáčok, majonéz, kečupov a horčíc. Obaly - plastové aj sklené. Skladovanie pochutín. Podpora predaja pochutín. Zásady merchandisingu pochutín. Kto je spotrebiteľom pochutín.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0039385 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e maloobchod, veľkoobchod, distribúcia $v Roč. 7, č. 8 (august 2002), s. 48-53 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2002
    610
    1-
    $a prieskum trhu $9 eu_un_auth*h0004952
    610
    1-
    $a pochutiny $9 eu_un_auth*h0004242
    610
    1-
    $a podpora predaja $9 eu_un_auth*h0004322
    610
    1-
    $a merchandising $9 eu_un_auth*h0003280
    610
    1-
    $a obaly $9 eu_un_auth*h0003763
    610
    1-
    $a skladovanie $9 eu_un_auth*h0005711
    610
    1-
    $a spotrebitelia $9 eu_un_auth*h0005900
    610
    1-
    $a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739
    675
      
    $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu
    700
    -1
    $a Košťál $b Daniel $3 eu_un_auth*p0064397 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020827 $g AACR2
  3. SYS0038869
    LBL
      
    01796naa$$2200361$$$450$
    005
      
    20231004103147.6
    100
      
    $a 20060221a2002łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spotrebiteľské správanie a špecifiká obchodného trhu SR $f Vanda Lieskovská
    330
      
    $a Spotrebiteľské správanie a potreba jeho poznania. Špecifiká obchodného trhu SR a spotrebiteľ. Zmeny spotrebiteľského správania sa. Prehľad priemernej predajnej plochy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052528 $1 011 $a 0015-1920 $1 200 1 $a Podniková revue $e vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice $d Business review $v Roč. 1, č. 1 (2002), s. 89-97 $1 210 $a Praha $c UK Praha, Fakulta sociálních věd $d 2003
    541
    1-
    $a Consumer behaviour and specificities of commercial market in the Slovak Republic
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002404 $a hypermarkety
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003849 $a obrat obchodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $f 1961- $p EUBPHFKMR $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060221 $g AACR2
  4. SYSk0004610
    LBL
      
    01508nx^^^2200337^^^450
    005
      
    20221007102326.6
    100
      
    $a 20030611csloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    210
    02
    $a Slovenská ekonomická knižnica Ekonomickej univerzity v Bratislave
    410
    02
    $a SEK EU
    410
    02
    $a SEK
    510
    02
    $3 eu_un_auth*k0002167 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $5 g
    510
    02
    $3 eu_un_auth*0000912 $a Ústredná ekonomická knižnica pri VŠE $5 a
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030611
    980
      
    $a Dolnozemská cesta 1 $b Bratislava $d 852 35 $e SK $x V $x P

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.