Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0075465
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20190625140723.2
    100
      
    $a 20190625asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Trawicki $b Pawel
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190625
  2. SYS0307360
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250227142904.7
    100
      
    $a 20250227ałłłłłłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Uplatnenie trauma-informovaného prístupu v škole $f Ivana Václaviková
    330
      
    $a Škola nie je len miestom realizácie vyučovacieho procesu, ale i sociálnych interakcií a kontaktu s rôznymi prejavmi správania sa detí i dospelých. Okrem pozitívnych a žiaducich sa deti a učitelia stretávajú aj s takými prejavmi, ktoré možno považovať za neštandardné, náročné, problémové. Ide napríklad o utiahnuté správanie, úzkostné prejavy, kolísanie nálad a v extréme až fóbiu zo školy, ktorá je nasledovaná negatívnymi javmi záškoláctva, sociálnej izolácie a pod.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0302741 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e [odborný mesačník] $v Roč. 19, č. 6 (2024), s. 16-20 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0076451 $a zdravie duševné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005192 $a psychológia pedagogická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0086212 $a Václaviková $b Ivana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250227 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.