Basket

  Untick selected:   0
  1. MIKLÁŠ, Martin. Franchising. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2025. ISSN 1335-0897, 2025, roč. 30, č. 12, s. 7-13.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené90.5 KBdostupné po prihlásení
    article

    article

  2. BURGER, Ivan. Podniková kultúra ako produkt. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2007. ISSN 1335-1729, 4/2007, roč. 12, zoš. 47, s. 2-6.
    article

    article

  3. BURGER, Ivan. Podniková kultúra: D-S verzus I-C. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2007. ISSN 1335-1729, 3/2007, roč. 12, zoš. 46, s. 18-23.
    article

    article

  4. LENICKÁ, Barbara. The Use of Artificial Intelligence in Marketing Communication of Companies. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 39-54. VEGA 1/0398/22.
    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.1 MBdostupné po prihlásení
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.