Basket

  Untick selected:   0
  1. ZAUJECOVÁ, Dáša. Agresívne marketingové praktiky a kampane. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-183-8, s. 573-579.
    article

    article

  2. GRZNÁR, Miroslav et al. Trh potravín a jeho fungovanie. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 130 s. ISBN 80-225-0927-2. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book

  3. DRAŽOVÁ, Katarína. Úloha marketingových pracovníkov neziskovej organizácie v čase hospodárskej krízy. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-183-8, s. 92-100.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.