Basket

  Untick selected:   0
  1. VOZÁR, Jozef. Nový zákon o reklame. In Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. - Bratislava : IURA EDITION, 2001. ISSN 1335-7034, 2001, č. 10, s. 24-26.
    article

    article

  2. KREMEŇOVÁ, Monika. Prieskum spolupráce medzi výrobnými a obchodnými spoločnosťami. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 335-340.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.