Basket

  Untick selected:   0
  1. KARLÍČEK, Miroslav. Event marketing, jeho funkce a faktory účinnosti. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 133-138.
    article

    article

  2. BOJOVÁ, Dominika. Meranie výkonov cestovného ruchu prostredníctvom turistického satelitného účtu v Európe. In Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6, s. 32-38. IG 67/09.
    article

    article

  3. 1992 ,č.0-4. Slovenský informačný spravodajca technickej normalizácie a akosti. Bratislava : Slovenský ústav technickej normalizácie, 1992. 1 zv. štvrťročník [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.