Basket

  Untick selected:   0
  1. LABSKÁ, Helena. Nové médiá v marketingovej komunikácii. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 146-151. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    article

    article

  2. 1997 ,no. 1-4. The Journal of Applied Behavioral science : a publication of the NTL Institute. Thousand Oaks : SAGE Publ., 1997. 1 zv. štvrťročník. ISSN 0021-8863 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.