Basket

  Untick selected:   0
  1. SYSs124939
    LBL
      
    01467nas2^2200421^^^450
    005
      
    20221220131650.3
    100
      
    $a 20030207a 9999m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    110
      
    $a aya
    200
    1-
    $a Zbierka zákonov Slovenskej republiky
    210
      
    $a Bratislava $c Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky $d 2000
    215
      
    $a 13 zv.
    326
      
    $a bez periodicity
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120294
    610
    1-
    $a zákony $9 eu_un_auth*h0007394
    610
    1-
    $a vyhlášky $9 eu_un_auth*h0007027
    610
    1-
    $a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739
    675
      
    $a 34 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000210 $x Právo. Veda o štáte a práve
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 12822 $g AACR2
  2.  

    SYSh0001329
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20110210111436.0
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a briefing
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 93 $b Súbor dát, kvantitatívnych údajov a úloh poskytovaný partnerom komunikačného procesu so zámerom vytvoriť direct-marketing alebo reklamnú koncepciu. Je základom pre kreatívnu prácu, resp. pre výrobkovo-technické plánovanie. Textári, výtvarníci, produkční pracovníci a manažéri projektov sa z briefingu dozvedia, čo, kto, kedy a v akej podobe má dostať. Spravidla sa koná pri prejednávaní písomných podkladov medzi zadávateľom úlohy a reklamnou (marketingovou) agentúrou.
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.