Basket

  Untick selected:   0
  1. VLČKOVÁ, Katarína. Segmentácia ako podklad pre dizajn distribučných kanálov v podmienkach internacionalizácie a globalizácie. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 385-389.
    article

    article

  2. CHOMOVÁ, Lenka. Všeobecne uznávané účtovné zásady a ich aplikácia v praxi účtovníctva : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Dubielová. Bratislava, 2012. 38 s.
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.