Basket

  Untick selected:   0
  1. ARTIUKHOV, Artem - ARTYUKHOVA, Nadiia. Marketing of Educational and Scientific Activities at the University: Main Determinants of Immersion. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 8-16. EU 09I03-03-V01-00130.
    article

    article

  2. VAVROVÁ, Katarína. Sociálno-daňové súvislosti so zameraním na zamestnanosť vo vybraných krajinách V4. In Zamestnanosť a jej sociálno-ekonomické súvislosti v európskom priestore. Medzinárodná vedecká konferencia. Zamestnanosť a jej sociálno-ekonomické súvislosti v európskom priestore : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15. a 16. mája 2014, Veľký Meder, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3873-2, s. 489-495 CD-ROM. VEGA 1/0064/13.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.