Basket

  Untick selected:   0
  1. FULLER, Sabina. Interkultúrne rozdiely v destinačnom marketingu Slovenska. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4199-2, s. 77-89 CD-ROM.
    article

    article

  2. HORVÁTHOVÁ, Andrea - RIEVAJOVÁ, Eva. Mäkké zručnosti ako nutná potreba rozvoja ľudského kapitálu v podmienkach digitálnej ekonomiky. In Výzvy, trendy a inšpirácie na trhu práce 2021 : zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Proceedings of Scientific Papers from the International Scientific Conference. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka. Fakulta sociálno-ekonomických vzťahov, 2022. ISBN 978-80-8075-967-4, s. 118-124 online.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.