Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0289222
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074429.8
    035
      
    $a 532885 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20221205d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Business Model of a Retail Unit Based on the Assortment Policy of a Selected Food Retail Network in the Era of Digitalization $f Róbert Rehák
    301
      
    $a VEGA 1/0012/22
    330
      
    $a Článok obsahuje obchodný model maloobchodnej jednotky založený na sortimentnej politike vybranej siete maloobchodu s potravinami v ére digitalizácie. V príspevku je rozpracovaná a zhrnutá sortimentná politika pre konkrétny obchodný reťazec. Samostatnou časťou je vyhodnotenie sortimentu od slovenských dodávateľov k danému reťazcu. Článok obsahuje aj informácie o aktuálnych trendoch v marketingu vo vzťahu k digitalizácii v obchodných reťazcoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0289079 $1 010 $a 978-80-89295-96-8 $1 200 1 $a Workshop Proceedings Engineering Sciences and Production Management $f Editors: Milan Majerník, Naqibullah Daneshjo, Jana Chovancová $g Reviewers: Jana Štofková, Milan Edl, Mariusz Andrzejewski, Andreas Kohla $v Pp. 100-105 $1 210 $a Košice $c Pro Enviro $d 2022 $1 215 $a 128 s. [13,76 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0034780 $a Majerník $b Milan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054929 $a Daneshjo $b Naqibullah $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0061575 $a Chovancová $b Jana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0025541 $a Štofková $b Jana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073057 $a Edl $b Milan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0086806 $a Andrzejewski $b Mariusz $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054675 $a Kohla $b Andreas $4 675 $1 710 12 $a Engineering Sciences and Production Management $b Workshop $e Tatranská Lomnica, Slovensko $f 10.-11.11.2022
    541
    1-
    $a Obchodný model maloobchodnej jednotky na základe sortimentnej politiky vybranej siete maloobchodu s potravinami v ére digitalizácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0054052 $a modely podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0018218 $a Rehák $b Róbert $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1984- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221205 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0067081
    005
      
    20221214124826.6
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Pagáčová $b Michaela
    801
    -0
    $c 20170611 $a SK $b BA004

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.