Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0306129
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250113145539.9
    100
      
    $a 20250113a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Transferové oceňovanie – praktické otázky a odpovede $f Vladimír Pastierik
    330
      
    $a Aktuálna právna úprava, základné pravidlá a dokumentácia transferového oceňovania. Dokumentácia stálej prevádzkarne nerezidenta. Hranica významnosti a bezpečný prístav. Test nezávislosti a chyba nezávislosti. Test porovnateľnosti a chyba porovnateľnosti. Dorubenie dane podľa mediánu s príkladom. Výber metódy (porovnávanie ceny a porovnávanie zisku) – metóda nezávislej trhovej ceny, metóda následného predaja, metóda zvýšených nákladov, metóda delenia zisku a metóda čistého obchodného rozpätia. Osobitosti nehmotného majetku. Porovnávanie viacročných údajov. Fakturácia vnútroskupinových služieb.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0304377 $1 011 $a 1336-426X $1 200 1 $a Dane a účtovníctvo $e rady a riešenia $e mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov z daňového a účtovného poradenstva $v Roč. 21, č. 9 (2024), s. 2-25 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006758 $a účtovníctvo daňové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001606 $a dane z príjmov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003877 $a oceňovanie transferové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001423 $a ceny transferové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001779 $a dokumentácia účtovná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010588 $a pravidlá účtovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003329 $a metódy účtovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029278 $a Pastierik $b Vladimír $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250113 $g AACR2
  2.  

    SYSh0005305
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20090831135637.8
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a reklama
    675
      
    $a 659 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000350 $x Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 714 $b Kontrolovaný proces komunikácie neosobného charakteru, ktorý sa prostredníctvom masovokomunikačných médií snaží oboznamovať s produktom, službou, myšlienkou alebo inštitúciou určitý objekt informácie a taktiež vplývať na jeho predaj či akceptáciu.
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.