Basket

  Untick selected:   0
  1.  

    SYS0271964
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20210203114506.0
    011
      
    $a 1210-731X
    100
      
    $a 20151112d2021----m--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    110
      
    $a afa
    200
    1-
    $a dTest
    210
      
    $a Praha $c dTest $d 2021
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0209265 $1 200 1 $a dTest
  2. SYS0195835
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073307.9
    100
      
    $a 20141218d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Dynamika vývoja HDP a dôchodkovej a majetkovej nerovnosti $f Ján Lisý, Michal Pleva
    301
      
    $a VEGA 1/0761/12
    301
      
    $a ITMS 26240120032
    330
      
    $a Ekonomický rast podľa Simona Kuznetsa a Kuznetsova hypotéza. Vývoj názorov na Kuznetsovu krivku. Dynamika vývoja HDP a nominálnych, resp. reálnych miezd SR za obdobie od r. 2003 do 2013.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0195690 $1 010 $a 978-80-225-3884-8 $1 200 1 $a Economic theory & economic reality $b elektronický zdroj $e conference proceedings (peer-reviewed) : the 5th international scientific conference : november 13-14th, 2014, Bratislava $d Ekonomická teória a ekonomická realita $f editors: Ivan Brezina ml., Ľubomír Darmo, Daniel Dujava, Marek Kálovec $g reviewers: Anetta Čaplánová, Kajetána Hontyová $z slo $v S. 1-6 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Department of economics of Faculty of national economy $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [9 s., 36 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0035668 $a Brezina $b Ivan $c ml. $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0027765 $a Darmo $b Ľubomír $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0027403 $a Dujava $b Daniel $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0040294 $a Kálovec $b Marek $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049446 $a Čaplánová $b Anetta $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056513 $a Hontyová $b Kajetána $4 675 $1 710 12 $a Economic theory & economic reality $b International scientific conference $d 5. $e Bratislava, Slovensko $f 13.-14.11.2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005227 $a rast hospodársky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005052 $a produkt domáci hrubý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003523 $a mzdy nominálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003527 $a mzdy reálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006944 $a nerovnosť dôchodková
    675
      
    $a 330.35 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000075 $x Hospodársky rast
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020723 $a Lisý $b Ján $p EUBFNHKET $9 50 $4 070 $T Katedra ekonómie FNH
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0047899 $a Pleva $b Michal $p EUBFNHKET $4 070 $9 50 $f 1989- $q I $T Katedra ekonómie FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20141218 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0125136
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072426.3
    100
      
    $a 20110202a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Efektivita veľtrhov a výstav v porovnaní s inými komunikačnými kanálmi $f Alexander Rozin
    330
      
    $a Komunikácia cez médiá je oveľa menej efektívna ako priama komunikácia so zákazníkom, pretože médiá nedokážu komplexne informovať o produkte. Dokážu produkt iba predstaviť, že existuje, no podať o ňom len minimum najzákladnejších informácií. Pri zovšeobecnení do indexu efektivita – cena, majú veľtrhy a výstavy podstatne vyšší index ako reklama v médiách.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0124403 $1 010 $a 978-80-225-3099-6 $1 200 1 $a MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2010 $f zostavovateľské a grafické práce Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 439-441 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2010 $1 215 $a [580] s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006960 $a veľtrhy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007216 $a výstavy
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0074231 $a Rozin $b Alexander $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110202 $g AACR2
    830
      
    $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
  4. SYS0119220
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072328.9
    100
      
    $a 20101012d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Event marketing $f Alexander Rozin
    330
      
    $a Predstavenie výstavníctva ako jednej zo zložiek event marketingu, popis dopadov hospodárskej krízy na túto oblasť a preskúmanie dôvodov, prečo prezentácia na veľtrhu či výstave predstavuje aj naďalej jeden z najefektívnejších nástrojov marketingovej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0118195 $1 010 $a 978-80-225-3054-5 $1 200 1 $a Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov $e zborník vedeckých statí $f zostavil Pavol Kita $v S. 123-130 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 144 s. [7,460 AH]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007216 $a výstavy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006960 $a veľtrhy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0074231 $a Rozin $b Alexander $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101012 $g AACR2
    830
      
    $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
  5. SYS0149964
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072710.7
    100
      
    $a 20120330a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Informovanosť a povedomie študentov Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Košiciach o Výskumno-výstavnom a informačnom centre bioenergie $f Lenka Pčolinská, Daniel Špišák, Jana Naščáková
    301
      
    $a SEE/A/037/2.4/X - ENER SUPPLY
    301
      
    $a VEGA 1/0339/10
    330
      
    $a Výsledky prieskumu študentov Podnikovohospodárskej fakulty EU v Košiciach o poznaní a informovanosti študentov o existencii Výskumno-výstavného a informačného centra v Kapušanoch pri Prešove. Centrum by malo byť v povedomí študentov najmä ako výskumné a demonštračné zariadenie využiteľné v rámci štúdia zameraného na biotechnológie a využitie obnoviteľných zdrojov energie v ekonomickej praxi.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-225-3328-7 $1 200 1 $a Nekonferenčný recenzovaný CD zborník v rámci riešenia vybraných projektov na Podnikovohospodárskej fakulte EU v roku 2011 $b elektronický zdroj $v S. [1-12] $1 210 $a Košice $c Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach $d 2011 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009387 $a zdroje energie obnoviteľné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026902 $a biomasa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007216 $a výstavy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006045 $a strediská informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001960 $a ekonómia
    675
      
    $a 620.9 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000261 $x Energetika všeobecne. Energetické hospodárstvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016144 $a Pčolinská $b Lenka $p EUBPHFKMR $9 34 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0038331 $a Špišák $b Daniel $4 070 $9 33
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0021873 $a Naščáková $b Jana $p EUBPHFKMR $9 33 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120330 $g AACR2
  6. SYS0147245
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072647.6
    100
      
    $a 20120202a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Internetové výstavy vs. internetové veľtrhy $f Peter Schmidt
    330
      
    $a Vývoj veľtrhov a výstav od klasických foriem k internetovým. Charakteristika veľtrhu a výstavy, virtuálny veľtrh. Prečo organizovať na internete veľtrhy alebo výstavy, výhody a nevýhody. Porovnanie internetovej výstavy s internetovým veľtrhom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0146588 $1 010 $a 978-80-225-3314-0 $1 200 1 $a Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania $b elektronický zdroj $e [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava $d Trends and innovations e-business and education : the first international scientific videoconference of scientists and PhD. students or candidates $z eng $f spracovali Marián Šedivý, Ján Pittner $v S. [1-8] $1 210 $a Bratislava $c [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [93 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007216 $a výstavy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006960 $a veľtrhy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0064395 $a Schmidt $b Peter $f 1968- $p EUBFHIKAI $9 100 $4 070 $T Katedra aplikovanej informatiky FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120202 $g AACR2
  7. SYS0099630
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240318135351.8
    100
      
    $a 20090810d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Katalógový predaj spoločnosti Avon Cosmetics, spol. s r.o. $e bakalárska práca $f Veronika Bajzíková $g škol. Lucia Michalková
    210
      
    $a Bratislava $d 2009
    215
      
    $a 56 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0029452 $a Bajzíková $b Veronika $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0014169 $a Michalková $b Lucia $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090810 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0102036
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072118.1
    100
      
    $a 20090921a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Komparácia marketingového manažmentu cestovného ruchu vo vybraných krajinách Európskej únie $f Adriána Čechovičová
    330
      
    $a Marketingový manažment cestovného ruchu vo vybraných krajinách. Analýza krajín: Slovensko - Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR), Česká republika - CzechTourism, Francúzsko - Maison de la France, Nemecko - Deutsche Zentrale für Tourismus. Základné údaje o národných marketingových agentúrach vybraných krajín. Finančné zabezpečenie a aktivity národných marketingových agentúr pre cestovný ruch vo vybraných krajinách za rok 2007.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0099296 $1 010 $a 978-80-225-2770-5 $1 200 1 $a Merkúr 2008 $b elektronický zdroj $e výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 27. november 2008 $g zostavovateľské a grafické práce: Simona Škorvagová, Peter Verček, Peter Červenka, Marián Poláček $v S. 34-39 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2008 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002109 $a financovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002102 $a financie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007216 $a výstavy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002195 $a Francúzsko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002684 $a Nemecko
    675
      
    $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016315 $a Čechovičová $b Adriána $4 070 $p EUBOBFKSC $9 100 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090921 $g AACR2
    830
      
    $a dokument vydaný v r. 2008, nevykazuje sa na MŠ
  9. SYS0105218
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072146.8
    100
      
    $a 20091028a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kongresový cestovný ruch $f Jana Gondárová
    301
      
    $a VEGA 1/4590/07
    327
      
    $a Článok bol spracovaný v rámci VEGA č. 1/14590/07 Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa
    330
      
    $a Charakteristika kongresového cestovného ruchu ako celku a jeho hlavné súčasti, t.j. kongresové podujatia a kongresové služby. Špecifiká kongresového cestovného ruchu. Prognózy vývoja kongresového cestovného ruchu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164998 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $v Roč. 2, č. 7 (2009), s. 57-66 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2009
    541
    1-
    $a Congress tourism
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005579 $a ruch cestovný kongresový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005760 $a služby obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006960 $a veľtrhy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007216 $a výstavy
    675
      
    $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0025673 $a Gondárová $b Jana $f 1983- $p EUBOBFKTK $9 100 $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091028 $g AACR2
  10. SYSc002890
    LBL
      
    01075nam^^2200289^^^450
    005
      
    20221206074652.2
    010
      
    $a 3-455-10308-1
    100
      
    $a 19931025d 1993u 0sloy03 ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a Leistung aus Leidenschaft $e Über Management und Führung $f Tom Peters, Nancy Austin $g [preklad:] Ursel Reineke
    205
      
    $a 1. Aufl.
    210
      
    $a Hamburg $c Hoffmann und Campe $d 1993
    215
      
    $a 479 s.
    610
    1-
    $a manažment $9 eu_un_auth*h0003188
    610
    1-
    $a riadenie $9 eu_un_auth*h0005404
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044853 $a výkony pracovné
    610
    1-
    $a inovácia $9 eu_un_auth*h0002488
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0024256 $a Peters $b Thomas J. $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0000033 $4 070 $a Austin $b Nancy
    702
    -1
    $a Reineke $b Ursel $3 eu_un_auth*p0045059 $4 730
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980306 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.