Basket

  Untick selected:   0
  1. SYSc010058
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221214074045.7
    010
      
    $a 80-7090-135-7
    100
      
    $a 19950608d 1994u 0sloy03 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Adresár účastníkov systémov ISBN, ISSN knižníc, kníhkupcov a distribútorov výrobcov audio-video $f Anton Kaššay
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Martin $c Matica slovenská $d 1994
    215
      
    $a 334 s.
    610
    1-
    $a knižnice $9 eu_un_auth*h0002756
    610
    1-
    $a distribúcia $9 eu_un_auth*h0001720
    610
    1-
    $a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739
    610
    1-
    $a ISBN
    610
    1-
    $a ISSN
    675
      
    $a 058 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000017 $x Ročenky. Adresáre
    700
    -1
    $a Kaššay $b Anton $3 eu_un_auth*p0023657 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980306 $g AACR2
  2. SYS0217985
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170104131857.6
    035
      
    $a 5be281a8-0e2f-41ea-b855-ade3b0b9d888
    100
      
    $a 20160612d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Dopady daňovej regulácie na podnikateľské subjekty v podmienkach Slovenskej republiky $e diplomová práca $f Adam Motyčka $g školiteľ: Ingrid Šabíková
    210
      
    $a Bratislava $d 2016
    215
      
    $a 68 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055745 $a Motyčka $b Adam $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0055865 $a Šabíková $b Ingrid $p EUBFNHKFI $4 727 $T Katedra financií FNH
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001199 $a Národohospodárska fakulta EU $b Katedra financií $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160612 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0288188
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075216.3
    100
      
    $a 20221010a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Hodnotiace a posudzovacie nástroje stavu výživy v podmienkach domácej ošetrovateľskej starostlivosti $d Assessment Tools of Nutritional Status in Home Nursing Care $f Lucia Dimunová, Beáta Grešš Halász
    330
      
    $a Hodnotenie stavu výživy v prostredí domácej ošetrovateľskej starostlivosti prostredníctvom využívania hodnotiacich a posudzovacích škál. Využitie metódy obsahovej analýzy odbornej literatúry prostredníctvom centrálneho vyhľadávača SUMMON. Zber údajov bol realizovaný za obdobie rokov 2011–2021.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0288021 $1 011 $a 2464-7551 $1 200 1 $a Logos Polytechnikos $b elektronický zdroj $v Roč. 13, č. 2 (2022), s. 70-81 $1 210 $a Jihlava $c Vysoká škola polytechnická $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0085950 $a ošetrovateľstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007244 $a výživa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009817 $a meranie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005979 $a starostlivosť zdravotná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001091 $a analýza obsahová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0076108 $a Dimunová $b Lucia $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086547 $a Grešš Halász $b Beáta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221010 $g AACR2
  4. SYS0224813
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221019173312.0
    100
      
    $a 20161129a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Identification and comparison of requirements placed on brand managers $f Zuzana Wroblowská
    330
      
    $a Aby brand manažér (manažér značky) uspel vo svojej práci, musí mať vedomosti, zručnosti, ako aj príslušné osobnostné rysy. Obsahová analýza pracovných ponúk a požiadaviek na pozíciu brand manažéra v Českej republike za rok 2015 (a porovnanie s rokom 2007). Analýza zhromaždených údajov s dôrazom na to, či zamestnávatelia vnímajú brand manažéra ako znalostného pracovníka. Porovnanie s požiadavkami na pozíciu produktového manažéra.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0224106 $1 011 $a 1802-8527 $1 200 1 $a Trendy ekonomiky a managementu $e [vědecký časopis] $d Trends economics and management $v Roč. 10, č. 26 (2016), s. 57-65 $1 210 $a Brno $c Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně $d 2016
    541
    1-
    $a Identifikácia a porovnanie požiadaviek kladených na brand manažérov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053826 $a manažment značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005638 $a schopnosti pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003546 $a nábor pracovníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001091 $a analýza obsahová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037956 $a Wroblowská $b Zuzana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20161129 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYSs121724
    LBL
      
    ^^^^^nas2^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20180110131325.1
    100
      
    $a 20000309a m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a DE
    110
      
    $a aza
    200
    1-
    $a Konjunktur von Morgen
    210
      
    $a Hamburg $c Weltarchiv $d 1983
    215
      
    $a 1 zv.
    300
      
    $a chýba č. 635, 637
    326
      
    $a iné
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120883
    675
      
    $a 338.12 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000153 $x Cyklický pohyb hospodárstva
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19990528 $g AACR2
  6. SYS0224752
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221019173316.8
    100
      
    $a 20161128a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketing on social networks: content analysis of Facebook profiles of selected Czech e-shops $f Jiří Čeněk, Josef Smolík, Veronika Svatošová
    330
      
    $a Špecifiká sociálnych médií marketingovej prezentácie a komunikácie. E-commerce a sociálne médiá - počet užívateľov v Českej republike. Obsahová analýza úrovne facebookovej komunikácie troch vybraných českých internetových obchodov so spotrebnou elektronikou (Alza.cz, Czc.cz a Mironet.cz) v období 2011-2015 metódou kvantitatívneho prieskumu; k zaujímavým zisteniam sú poskytnuté kvalitatívne vysvetlenia. Analýza príspevkov (postov), reakcií fanúšikov a komunikácie medzi fanúšikmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0224106 $1 011 $a 1802-8527 $1 200 1 $a Trendy ekonomiky a managementu $e [vědecký časopis] $d Trends economics and management $v Roč. 10, č. 26 (2016), s. 9-20 $1 210 $a Brno $c Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně $d 2016
    541
    1-
    $a Marketing na sociálnych sieťach: obsahová analýza facebookových profilov vybraných českých e-shopov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001091 $a analýza obsahová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001985 $a elektronika spotrebná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0062425 $a Čeněk $b Jiří $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065226 $a Smolík $b Josef $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0044758 $a Svatošová $b Veronika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20161128 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0179988
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231019123625.1
    100
      
    $a 20140107a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Metodológia obsahovej analýzy reklamy $f Vladimír Bačišin
    330
      
    $a Obsahová analýza reklamy. Základné etapy obsahovej analýzy. Analýza a interpretácia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239205 $1 011 $a 1337-4990 $1 200 1 $a Ekonómia a podnikanie $e vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ $d Economics and business : scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law $v Roč. 7, č. 1 (2013), s. 43-53 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta ekonómie a podnikania $d 2013
    541
    1-
    $a Content analysis methodology of advertising
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001091 $a analýza obsahová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002407 $a hypotézy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0053292 $a Bačišin $b Vladimír $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140107 $g AACR2
  8. SYS0027198
    LBL
      
    01577naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20231113141321.4
    100
      
    $a 20050408a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a New possibilities of identifying social capital for its use in sustainable rural development $f Michal Lošťák
    330
      
    $a Predpoklady trvalo udržateľného rozvoja vidieka. Jedným z nich je sociálna prijateľnosť rôznych projektov či programov. Sociálny kapitál je sledovaný vo vybraných obciach. Metóda obsahovej analýzy pri rýchlej identifikácii sociálneho kapitálu. Testovanie možností tejto metódy má praktický význam pre pripravovateľov rozvojových projektov a odpovedá požiadavkám Svetovej banky na nové spôsoby merania sociálneho kapitálu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089094 $1 011 $a 0139-570X $1 200 1 $a Agricultural economics $e <an> international journal = mezinárodní vědecký časopis $d Zemědělská ekonomika $v Vol. 51, no. 2 (2005), s. 57-63 $1 210 $a Prague $c Institute of Agricultural and Food Information $d 2005
    541
    1-
    $a Nové možnosti identifikácie sociálneho kapitálu pre jeho využitie v trvalo udržateľnom rozvoji vidieka
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006965 $a vidiek
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002207 $a kapitál sociálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001091 $a analýza obsahová
    675
      
    $a 316.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000043 $x Sociálne procesy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0065904 $a Lošťák $b Michal $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050408 $g AACR2
    856
    4-
    $u http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/58221.pdf
  9. SYS0267413
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221019084817.0
    017
    70
    $a 10.33542/VSS2020-1-03 $2 DOI
    100
      
    $a 20200803a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Options for Use of Charitable Sharing for Protection of Public Health During the COVID-19 Pandemic – Experience from the Czech Republic $f Liběna Tetřevová
    330
      
    $a Identifikácia foriem charitatívneho zdieľania na ochranu verejného zdravia počas pandémie COVID-19 šírenej novým koronavírusom SARS-CoV-2 na základe kvantitatívnej obsahovej analýzy dát z Českej republiky. Ilustrácia na prípadovej štúdii s použitím zdieľania produkčnej kapacity, laboratórnych kapacít, technológií, materiálnych možností, času, informácií, znalostí a kultúrnej produkcie. Odporúčania pre úspešné zvládanie pandemických krízových situácií na základe výsledkov analýzy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0267182 $1 011 $a 1335-7182 $1 200 1 $a Verejná správa a spoločnosť $e [vedecký časopis] $d Public Administration and Society $z eng $v Roč. 21, č. 1 (2020), s. 21-32 $1 210 $a Košice $c Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika $d 2020
    541
    1-
    $a Možnosti použitia charitatívneho zdieľania na ochranu verejného zdravia počas pandémie COVID-19 – skúsenosti z Českej republiky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003913 $a ochrana zdravia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001550 $a činnosť charitatívna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006972 $a vírusy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070830 $a choroby civilizačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001085 $a analýza kvantitatívna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001091 $a analýza obsahová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0083268 $a Tětrevová $b Liběna $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200803 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0122959
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221207081404.6
    100
      
    $a 20101207d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Případové studie v předmětu podnikání malých a středních firem na VŠE v Praze $d Case studies in the course business of sme´s at the university of economic, Prague $f Ivana Svobodová
    330
      
    $a Prípadové štúdie ako obľúbená metóda interaktívneho vyučovania nielen na vysokých školách. Tvorba a detailný popis skutočného problému, ktorý rieši skutočná osoba. Nástroje pre analýzu špecifickej situácie. Prípadové štúdie v predmete podnikania malých a stredných podnikov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0120073 $1 010 $a 978-80-225-3079-8 $1 200 1 $a Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie $e [zborník vedeckých prác] $f Štefan Majtán a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce Miroslav Tóth $v S. 217-223 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a 251 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005118 $a programy študijné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002827 $a koncepcie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001091 $a analýza obsahová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034737 $a Svobodová $b Ivana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101207 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.