Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0292094
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074501.4
    035
      
    $a 1045238 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230425d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale $f Nina Kocúrová, Zuzana Hajduová, Vladislav Laskovský
    330
      
    $a Cieľ každého obchodu je dosahovať zisk predajom svojich produktov, alebo služieb. Je dôležité poznať potreby cieľového trhu a uspokojovať potreby zákazníkov efektívnejšie než konkurencia. Maloobchodné predajné stratégie, ktoré by mali viesť k podpore predaja.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291995 $1 010 $a 978-80-225-5057-4 $1 200 1 $a Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 $b elektronický zdroj $d Trends in Using Statistical Methods in Marketing 2023 $e zborník príspevkov z konferencie $f editor: Roman Lacko $g recenzenti: Henrieta Pavolová, František Pollák, Marek Szajt $v S. 186-194 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a CD-ROM 255 s. [12,75 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053542 $a Lacko $b Roman $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045342 $a Pavolová $b Henrieta $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0077042 $a Szajt $b Marek $4 675 $1 710 12 $a Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 $b Konferencia $e Bratislava, Slovensko $f 12.04.2023
    541
    1-
    $a Analýza preferencií spotrebiteľa v špecifických podmienkach predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004833 $a preferencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002951 $a kôš spotrebný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0086457 $a Kocúrová $b Nina $p EUBFPMKIM $4 070 $9 80 $f 1997- $q I $T Katedra informačného manažmentu FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0016486 $a Hajduová $b Zuzana $p EUBFPMKPF $4 070 $9 10 $f 1974- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0087614 $a Laskovský $b Vladislav $4 070 $9 10
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230425 $g AACR2
    830
      
    $a ss - zmena kategórie na AFD/V2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0190197
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073211.6
    100
      
    $a 20140627d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Hodnotenie výkonnosti podniku a ROE $f Adela Slivková, Martina Sabolová
    301
      
    $a I-14-116-00
    330
      
    $a Ukazovatele rentability a ROE. Rozklad ROE. Pyramídový rozklad ukazovateľov ROE. Najlepší spôsob merania výkonnosti podniku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0189931 $1 011 $a 1338-5224 $1 200 1 $a Journal of innovations and applied statistics $b elektronický zdroj $e vedecký internetový časopis $v Roč. 4, č. 1 (2014), s. 24-30 online $1 210 $a Košice $c Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU $d 2014
    541
    1-
    $a Evaluation of business performance and ROE
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0051103 $a výkonnosť podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007089 $a výkony podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001925 $a efektívnosť ekonomická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045302 $a meranie výkonnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045303 $a ukazovatele výkonnosti
    675
      
    $a 65.011 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000288 $x Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049143 $a Slivková $b Adela $f 1986- $p EUBPHFKRP $9 50 $4 070 $T Katedra finančného riadenia podniku PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0049433 $a Sabolová $b Martina $p EUBPHFKKM $9 50 $q I $4 070 $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140627 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0191979
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073224.9
    100
      
    $a 20140908d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Implementácia metódy Balanced Scorecard v neziskovej organizácii $e prípadová štúdia $f Martin Janotka
    330
      
    $a Štyri perspektívy metódy BSC. Balanced Scorecard v neziskových organizáciách. Samotné vypracovanie metódy a jej implementácia pomohla v neziskovej organizácii ujasniť strategické smerovanie. Zamestnanci sa cez konkrétne aktivity stotožnili so strategickými cieľmi. Nezisková organizácia tak urobila krok smerom k ich naplneniu. Zároveň získala systém na hodnotenie celkovej výkonnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0189931 $1 011 $a 1338-5224 $1 200 1 $a Journal of innovations and applied statistics $b elektronický zdroj $e vedecký internetový časopis $v Roč. 4, č. 1 (2014), s. 45-53 online $1 210 $a Košice $c Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006940 $a metóda BSC
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0051103 $a výkonnosť podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045302 $a meranie výkonnosti
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0021691 $a Janotka $b Martin $p EUBPHFKEK $4 070 $9 100 $f 1982- $q E $T Katedra ekonómie PHF - zrušené
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140908 $g AACR2
    830
      
    $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0174163
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115070158.4
    100
      
    $a 20130719a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Inovace není jen změna $f Gustav Tomek
    330
      
    $a Pojem inovácia. Produktové inovácie, marketingové inovácie, organizačné inovácie. Proces produktovej inovácie. Predpoklady firmy k inovačnej politike.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239532 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 23, č. 2 (2013), s. 4-6 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2013
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov
    675
      
    $a 658.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000338 $x Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020430 $a Tomek $b Gustav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130719 $g AACR2
  5. SYS0190192
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073211.6
    100
      
    $a 20140627d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Integration of quality levels in knowledge acquiring and skills development in educational process $f Zuzana Hajduová, Pavol Andrejovský
    330
      
    $a Vyhodnotenie úrovne kvality akvizície vedomostí a rozvíjania zručností na Podnikovohospodárskej fakulte EU v Bratislave. Výskum v oblastiach predmetov matematika a cudzie jazyky, ktoré sú obsahom prijíamcích skúšok na fakultu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0189931 $1 011 $a 1338-5224 $1 200 1 $a Journal of innovations and applied statistics $b elektronický zdroj $e vedecký internetový časopis $v Roč. 4, č. 1 (2014), s. 4-8 online $1 210 $a Košice $c Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU $d 2014
    541
    1-
    $a Interpretácia úrovne kvality v oblasti získavania vedomostí a rozvoja zručností pri výučbe
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007220 $a výučba vedecká
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006727 $a univerzity
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003232 $a matematika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037566 $a kvalita vzdelávania
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016486 $a Hajduová $b Zuzana $p EUBPHFKKM $4 070 $f 1974- $9 50% $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0073739 $a Andrejovský $b Pavol $p EUBPHFKOP $4 070 $f 1975- $9 50% $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140627 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0190226
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073212.0
    100
      
    $a 20140630d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový informačný systém $f Vojtech Ferencz, Jaroslav Dugas, Renáta Turisová, Anna Krištanová
    301
      
    $a KEGA 004TUKE-4/2013
    330
      
    $a Potreba informácií v marketingovom manažmente. Marketingový informačný systém, jeho budovanie. Zdroje informácií pre MarIS. Externé zdroje marketingových informácií. Marketingový výskum. Užitočnosť marketingových informácií. Očakávaná hodnota marketingových informácií. Počítačová podpora výrobných procesov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0189931 $1 011 $a 1338-5224 $1 200 1 $a Journal of innovations and applied statistics $b elektronický zdroj $e vedecký internetový časopis $v Roč. 4, č. 1 (2014), s. 31-45 online $1 210 $a Košice $c Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU $d 2014
    541
    1-
    $a Marketing information system
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006187 $a systémy informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0023321 $a Ferencz $b Vojtech $p EUBPHFKMA $9 25 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0026742 $a Dugas $b Jaroslav $f 1967- $p EUBPHFKMA $4 070 $9 25 $T Katedra manažmentu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0016468 $a Turisová $b Renáta $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0020502 $a Krištanová $b Anna $9 25 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140630 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0292076
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074501.0
    035
      
    $a 1045192 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230424d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Negative Impact of Workplace Procrastination $f Nikoleta Hutmanová, Peter Dorčák, Vladislav Laskovský
    330
      
    $a Hlavné zistenia o prokrastinácii na pracovisku, osobnostné črty, typické pre prokrastináciu a ako by vedenie pri skúmaní zamestnanca malo zvážiť štýl riadenia prokastinácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291995 $1 010 $a 978-80-225-5057-4 $1 200 1 $a Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 $b elektronický zdroj $d Trends in Using Statistical Methods in Marketing 2023 $e zborník príspevkov z konferencie $f editor: Roman Lacko $g recenzenti: Henrieta Pavolová, František Pollák, Marek Szajt $v S. 38-47 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a CD-ROM 255 s. [12,75 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053542 $a Lacko $b Roman $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045342 $a Pavolová $b Henrieta $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0077042 $a Szajt $b Marek $4 675 $1 710 12 $a Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 $b Konferencia $e Bratislava, Slovensko $f 12.04.2023
    541
    1-
    $a Negatívny vplyv prokrastinácie na pracovisku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0054687 $a prokrastinácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004632 $a pracovisko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003196 $a manažment personálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007327 $a zamestnávatelia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079938 $a Hutmanová $b Nikoleta $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1994- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0064815 $a Dorčák $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 40 $f 1979- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0087614 $a Laskovský $b Vladislav $4 070 $9 10
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230424 $g AACR2
    830
      
    $a ss - zmena kategórie na AFD/V2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0190194
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073211.6
    100
      
    $a 20140627d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spoločenská zodpovednosť v kontexte maximalizácie ziskovej funkcie $f Robert Verner, Michal Tkáč ml., Stela Beslerová
    330
      
    $a Pojem, história a princípy CSR (Corporate social responsibility). Aktívna politika CSR.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0189931 $1 011 $a 1338-5224 $1 200 1 $a Journal of innovations and applied statistics $b elektronický zdroj $e vedecký internetový časopis $v Roč. 4, č. 1 (2014), s. 9-16 online $1 210 $a Košice $c Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU $d 2014
    541
    1-
    $a Social responsibility in the context of maximising profitability function of company
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné
    675
      
    $a 331.107 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000112 $x Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0059052 $a Verner $b Robert $p EUBPHFKKM $9 34 $f 1986- $q I $4 070 $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0052526 $a Tkáč $b Michal $c ml. $f 1984- $p EUBPHFKRP $4 070 $9 33 $T Katedra finančného riadenia podniku PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0043828 $a Beslerová $b Stela $p EUBPHFKRP $9 33 $q I $4 070 $T Katedra finančného riadenia podniku PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140627 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0054852
    LBL
      
    $$$$$nx^^b22$$$$$3^^45
    005
      
    20220518133030.8
    100
      
    $a 20120904asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    210
    02
    $a Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích $b Zemědělská fakulta
    410
    02
    $a Zemědělská fakulta Jihočeské univerzity
    510
    02
    $3 eu_un_auth*k0003917 $a Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích $5 g
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120904
    980
      
    $b České Budějovice $e CZ $x P $x V

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.