Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0067908
    LBL
      
    01296naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20240502071820.9
    100
      
    $a 20071210a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing obcí, miest a regiónov-nevyhnutný nástroj prosperity $f Mária Hasprová
    330
      
    $a Základnou úlohou regionálnej politiky je postupné vyrovnávanie rozdielov medzi regiónmi, sociálno-ekonomická súdržnosť a sústavné zvyšovanie životnej úrovne obyvateľov. Regionálny rozmer spoločenských a ekonomických procesov. Princíp subsidiarity. Využitie politických a ekonomických nástrojov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129598 $1 200 1 $a Proman: projektový manažér $e príloha časopisu EuroRegióny $v Roč. 2, č. 3 (máj/jún) (2007), s. 6-7
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004457 $a politika regionálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003764 $a obce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071210 $g AACR2
  2. SYS0087147
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502071959.4
    100
      
    $a 20081201a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Recenzia publikácie: Marketing kultúry $f Peter Filo
    330
      
    $a Recenzia na publikáciu Márie Tajtákovej: Základy marketingu v umení a kultúre. Autorka publikácie analyzuje vývoj ekonomických nástrojov v kultúre a zároveň popisuje nové možnosti, ako by mali postupovať štátne aj súkromné organizácie, aby sa kultúrna činnosť rozvíjala. Prístup organizácií k využívaniu marketingových nástrojov, ktoré umožňujú etablovanie kultúrnych aktivít vo vzťahu k potenciálnym užívateľom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129598 $1 011 $a 1336-605X $1 200 1 $a euroRegióny $e magazín pre rozvoj regiónov $v Roč. 5, č. 2 (2007), s. 16 $1 210 $a Bratislava $c ERA OZ $d 2007
    470
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0084434 $1 010 $a 978-80-969642-4-6 $1 200 1 $a Základy marketingu v umení a kultúre $f Mária Tajtáková $1 210 $a Nesluša $c Progressus Slovakia $d 2007 $1 215 $a 120 s. $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $4 070 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0002184 $a Štarchoň $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024157 $a Sitárová $b Anna $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006724 $a umenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066934 $a Filo $b Peter $f 1958- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081201 $g AACR2
  3. SYS0067939
    LBL
      
    01754naa$$2200361$$$450$
    005
      
    20240502071821.0
    100
      
    $a 20071211a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Recenzia publikácie: Marketing regiónu $f Peter Filo
    330
      
    $a Recenzia publikácie "Marketing regiónu" od Ing. Hasprovej, M. pojednáva o sociálnych a ekonomických problémoch vznikajúcich na miestnej a regionálnej úrovni. Chýba personálne, finančné a inštitucionálne zabezpečenie. K riešeniu týchto problémov sa využívajú marketingové princípy na úrovni regiónu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129598 $1 200 1 $a Proman: projektový manažér $e príloha časopisu EuroRegióny $v Roč. 2, č. 3 (máj/jún) (2007), s. 7
    470
    -1
    $1 010 $a 978-80-969642-5-3 $1 200 1 $a Marketing regiónu $f Mária Hasprová $1 210 $a Žilina $c OZ Progressus Slovakia $d 2007 $1 215 $a 121 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003224 $a marketing regionálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005933 $a správa verejná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066934 $a Filo $b Peter $f 1958- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20071211 $g AACR2
  4. SYS0060384
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20150720101049.5
    100
      
    $a 20150720asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Solařová $b Hana
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150720
  5. SYSr037342
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20231002080552.1
    100
      
    $a 20000224a1999 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vekové zloženie nezamestnaných $f Lucia Senderáková, Judita Badrňová
    330
      
    $a Členenie nezamestnanosti podľa veku do deviatich päťročných vekových skupín. Vývoj nezamestnaných podľa vekovej štruktúry - štatistická tab. Graf vekovej štruktúry nezamestnaných mužov a žien k 31. 12. 1998. Nezamestnanosť mladých ľudí. Poberanie podpory v nezamestnanosti podľa veku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s123859 $1 011 $a 1335-4043 $1 200 1 $a Personalistika - Mzda - Práca $e odborný časopis pre problematiku personalistiky, odmeňovania, pracovného práva, kolektívneho vyjednávania a pre sociálnu oblasť $v Č. 6 (1999), s. 21-25 $1 210 $a Bratislava $c Národný úrad práce $d 1999
    610
    1-
    $a nezamestnanosť $9 eu_un_auth*h0003673
    610
    1-
    $a skupiny vekové $9 eu_un_auth*h0005728
    610
    1-
    $a muži $9 eu_un_auth*h0003508
    610
    1-
    $a ženy $9 eu_un_auth*h0007637
    610
    1-
    $a evidencia $9 eu_un_auth*h0002051
    610
    1-
    $a úrady práce $9 eu_un_auth*h0006832
    610
    1-
    $a údaje štatistické $9 eu_un_auth*h0006798
    610
    1-
    $a podpory v nezamestnanosti $9 eu_un_auth*h0004325
    610
    1-
    $a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739
    610
    1-
    $a 1997-1998
    675
      
    $a 331.56 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000124 $x Nezamestnanosť
    700
    -1
    $a Senderáková $b Lucia $3 eu_un_auth*p0029141 $4 070
    701
    -1
    $a Badrňová $b Judita $3 eu_un_auth*p0049131 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20000224 $g AACR2
  6. SYS0084430
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502071943.1
    100
      
    $a 20081024a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Základy marketingu v umení a kultúre $f Mária Tajtáková
    330
      
    $a Zásady uplatnenia marketingu v kultúre. Dominantné uplatnenie postupu inside-out. Podriadenosť marketingu umeleckým cieľom. Spotrebiteľ ako stredobod záujmu. Špecifiká ponuky a dopytu v kultúre.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129598 $1 200 1 $a Proman: projektový manažér $e príloha časopisu EuroRegióny $v Roč. 2, č. 1 (2007), s. 10-11 $1 210 $a Bratislava $c ERA OZ $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006724 $a umenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001845 $a dopyt
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081024 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.