Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0044120
    LBL
      
    01875naa$$2200373$$$450$
    005
      
    20230808080119.1
    100
      
    $a 20060628a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Bájna predstava zlomu -hodnotenie spokojnosti $f Jaroslav Husár
    330
      
    $a Zamyslenie nad hodnotením ekonomickej výkonnosti krajín V-4. Problémy s presnosťou a koherenciou údajov. Porovnanie makroekonomickej výkonnosti a dôveryhodnosti číselných hodnôt s OECD. Makroekonomické indikátory na popis výkonnosti ekonomiky. Kritický pohľad na ich hodnovernosť.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109326 $1 011 $a 1335-4582 $1 200 1 $a Dialógy o ekonomike a riadení $e odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov $v Roč. 8, č. 24 (marec 2006), s. 75-78 $1 210 $a Bratislava $c Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003165 $a makroekonomika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011475 $a Vyšehradská štvorka
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007088 $a výkonnosť ekonomiky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009817 $a meranie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006709 $a ukazovatele makroekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006719 $a ukazovatele štatistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004538 $a porovnanie štatistické medzinárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006798 $a údaje štatistické
    675
      
    $a 330.101.541 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000059 $x Makroekonomika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020605 $a Husár $b Jaroslav $p EUBFHIKOV $4 070 $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060628 $g AACR2
  2. SYS0234244
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20170706102943.8
    100
      
    $a 20170706a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Daňový poriadok s komentárom $f Daniela Ivanáková
    330
      
    $a Zákon č. 563/2009 Z.z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení ďalších zákonov ... a zákona č. 339/2016 Z.z.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0234043 $1 011 $a 1335-1583 $1 200 1 $a Poradca $v Roč. 22, č. 13 (2017), s. 5-214 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001573 $a dane
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005926 $a správa daňová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005263 $a reformy daňové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053082 $a poriadok daňový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002785 $a komentáre
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $a 2009-2016
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0068176 $a Ivanáková $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170706 $g AACR2
  3. SYS0044160
    LBL
      
    01607naa$$2200337$$$450$
    005
      
    20230808080153.6
    100
      
    $a 20060629a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Európska únia - Lisabonská stratégia $f Janka Loreková
    330
      
    $a Lisabonská stratégia je záväzkom dosiahnuť hospodársku, sociálnu a ekologickú obnovu v členských krajinách Európskej únie. Desaťročná stratégia bola prijatá v marci roku 2000 v Lisabone. Stratégia konkurenceschopnosti Slovenska do roku 2010 - Národná Lisabonská stratégia. Akčné plány. Národné programy reforiem.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109326 $1 011 $a 1335-4582 $1 200 1 $a Dialógy o ekonomike a riadení $e odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov $v Roč. 8, č. 25 (máj 2006), s. 8-14 $1 210 $a Bratislava $c Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006031 $a stratégia hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005104 $a programy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005265 $a reformy hospodárske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004203 $a plánovanie strategické
    610
    1-
    $a 2005-2010
    610
    1-
    $a Lisabonská stratégia
    675
      
    $a 338.26 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000157 $x Hospodárske plánovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0012102 $a Loreková $b Janka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060629 $g AACR2
  4. SYS0162248
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230912101533.8
    100
      
    $a 20121120a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Facebook stratégia $e krok za krokom $h (1.) $f Bronislava Molnárová
    330
      
    $a Spájanie používateľov sociálnych sietí so svetom okolo nás. Facebook ako centrálny alebo podporný kanál prebiehajúcej kampane. Príklady komunikovania a propagovania produktov na facebooku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228496 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 11 (2012), s. 60-62 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005689 $a siete počítačové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001721 $a distribúcia informácií
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    675
      
    $a 681.324 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000374 $x Počítačové systémy. Počítačové siete
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045367 $a Molnárová $b Bronislava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20121120 $g AACR2
  5. SYS0163668
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230912101527.5
    100
      
    $a 20130107a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Facebook stratégia $e krok za krokom $h (2.) $f Bronislava Molnárová
    330
      
    $a Pokračovanie článku o vytváraní stratégie značky na Facebooku. Plánovanie, pravidlá a odporúčania vstupu na Facebook, ktoré prinášajú hodnotu tejto platforme.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228496 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 12 (2012), s. 60-61 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045367 $a Molnárová $b Bronislava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130107 $g AACR2
  6. SYS0067018
    005
      
    20221214124824.9
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Horváthová $b Lujza
    801
    -0
    $c 20170611 $a SK $b BA004
  7. SYS0196074
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073314.6
    014
      
    $a 000383767900019 $2 WOS
    100
      
    $a 20141223d20142014m--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Impact of Cultural Differences between the Czech and Slovak Consumer Shopping Behaviour in the Changed Economic Conditions $f Valéria Honaizer Svobodová
    301
      
    $a Tab.
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Význam kultúry v spotrebiteľskom správaní. Ekonomické ukazovatele v SR a ČR a štruktúra výdavkov domácností. Porovnanie vývoja spotreby bielej techniky. Hofstedeho ukazovatele kultúrnych rozdielov: Power Distance Index (PDI) (sila distribúcie nákupnej sily), Uncertainity Avoidance Index (UAI) (miera vyhnutiu sa neistote), Individualism vs collectivism (IDV) a Masculinity vs Feminity (MAS).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0195853 $1 010 $a 978-80-225-3994-4 $1 200 1 $a Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe $b elektronický zdroj $e <the> proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic $f compiled by: Peter Drábik, Paulína Krnáčová $g editors: Viera Kubičková, Daniela Breveníková $g reviewers: Peter Baláž, Gabriela Bartáková $v pp. 176-185 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c EKONÓM publishing $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [541 s., 27 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048870 $a Kubičková $b Viera $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020400 $a Breveníková $b Daniela $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020827 $a Baláž $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020441 $a Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 710 12 $a Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe $b International scientific conference $d 5. $e Mojmírovce, Slovak Republic $f 16.-17.10.2014
    541
    1-
    $a Vplyv kultúrnych rozdielov medzi českými a slovenskými spotrebiteľskými zvykmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0048276 $a rozmanitosť kultúrna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002241 $a zvyklosti kultúrne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001081 $a analýza hodnotová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 39 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000235 $x Národopis. Etiketa
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0056776 $a Honaizer Svobodová $b Valéria $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20141223 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0236675
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075127.3
    100
      
    $a 20171020d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a Impact of the product quality on consumer satisfaction and corporate brand $f Michaela Šugrová, Peter Šedík, Andrea Kubeláková, Veronika Svetlíková
    330
      
    $a Korelácia medzi kvalitou výrobku, spokojnosťou zákazníka a firemnou značkou na na príklade veľkej slovenskej mliekarne Milsy a.s.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0236640 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $v Vol. 165, no. 5-6 (2017), s. 133-137 $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2017
    541
    1-
    $a Vplyv kvality výrobku na spokojnosť spotrebiteľov a firemnú značku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007174 $a výrobky poľnohospodárske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004913 $a priemysel mliekarský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0069152 $a Šugrová $b Michaela $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069153 $a Šedík $b Peter $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069154 $a Kubeláková $b Andrea $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0062890 $a Svetlíková $b Veronika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171020 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYSc123767
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221221082739.0
    100
      
    $a 20010212d m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Investment, capital accumulation, and growth $e some evidence from the Gambia 1964-98 $f Christian H. Beddies
    210
      
    $a Washington $c International Monetary Fund $d 1999
    215
      
    $a 32 s.
    225
    2-
    $a IMF Working Paper $v WP/99/117
    610
    1-
    $a akumulácia kapitálu $9 eu_un_auth*h0001059
    610
    1-
    $a investície $9 eu_un_auth*h0002544
    610
    1-
    $a kapitál ľudský $9 eu_un_auth*h0002681
    610
    1-
    $a rast hospodársky $9 eu_un_auth*h0005227
    610
    1-
    $a Gambia $9 eu_un_auth*h0002228
    610
    1-
    $a 1964-1998
    675
      
    $a 338.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000152 $x Hospodárska situácia
    700
    -1
    $a Beddies $b Christian H. $3 eu_un_auth*p0054859 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20010212 $g AACR2
  10. SYS0044359
    LBL
      
    01937naa$$2200385$$$450$
    005
      
    20240502114112.9
    100
      
    $a 20060704a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Manažér - iniciátor kreatívneho myslenia $f Jaroslava Mosná
    330
      
    $a Otázka, v čom spočívajú bariéry, ktoré často bránia našim ľuďom - zamestnancom v slovenských podmienkach prejaviť sa kreatívne a vyjadriť svoje zlepšovacie návrhy a inovačné myšlienky na svojom pracovisku. Spôsob riadenia podnikov a manažéri. Tvoriví vodcovia v podnikoch. Pohľad na pojem tvorivosť na Slovensku. Vlastnosti ľudí s tvorivým potenciálom. Podpora rozvoja tvorivosti vlastných zamestnancov. Bariéry tvorivosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109326 $1 011 $a 1335-4582 $1 200 1 $a Dialógy o ekonomike a riadení $e odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov $v Roč. 8, č. 25 (máj 2006), s. 47-51 $1 210 $a Bratislava $c Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006375 $a štýl vedenia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006674 $a tvorivosť vedecká
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002746 $a klíma podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004268 $a podnety k práci
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0071972 $a Mosná $b Jaroslava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060704 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.