Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0283173
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20220412091345.6
    011
      
    $a 1805-9295
    100
      
    $a 20200707d2022----m--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a CZ
    110
      
    $a afa
    200
    1-
    $a Agricultural Economics $b elektronický zdroj
    210
      
    $a Praha $c Czech Academy of Agricultural Sciences $d 2022
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0266913 $1 200 1 $a Agricultural Economics
  2. SYS0282584
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083908.7
    017
    70
    $a 10.1051/shsconf/202213501006 $2 DOI
    035
      
    $a 469531 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220309d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a FR
    200
    1-
    $a Analysis of the Czech Advertising Market and Its Main Players $f Michal Konečný, Róbert Világi, Yaroslava Kostiuk, František Pollák
    301
      
    $a VEGA 1/0140/21
    330
      
    $a Investície do komunikácie so zákazníkmi ako aktuálna téma v čase globálnej krízy a zrýchlenej digitalizácie podnikov, so zameraním na vývoj investícií do internetovej reklamy v období rokov 2012 – 2020. Komparatívna analýza objemu finančných prostriedkov investovaných do internetovej reklamy v Českej republike, s rozdielmi od iných druhov reklamy (napr. televízna a rozhlasová reklama). Vplyv rastu investícií do internetovej reklamy na objem investícií do tlačenej reklamy a reklamy OOH (Out of Home). Pokles niektorých typov médií z hľadiska trhového podielu a následný prípadný negatívny vývoj súvisiacich investícií do reklamy. Výsledky výskumu umožňujúce výskumníkom aj firmám v procese ich rozhodovania o investovaní do vybraných druhov reklamy.
    463
    -1
    $1 011 $a 2261-2424 $1 200 1 $a SHS Web of Conferences $h 135 $i Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021) $f Editors: Z. Caha, M. Ruschak, V. Velková $v Pp. [1-6] online $1 210 $a Paris $c Édition Diffusion Presse Sciences $d 2022 $1 215 $a online $1 710 12 $a International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021) $e České Budějovice $f 24. 11. 2021
    541
    1-
    $a Analýza českého reklamného trhu a jeho hlavných hráčov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005171 $a prostriedky reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002544 $a investície
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002566 $a investovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079944 $a Konečný $b Michal $p EUBFPMKPF $4 070 $9 25 $f 1993- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0030176 $a Világi $b Róbert $p EUBFPMKPF $4 070 $9 25 $f 1985- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083463 $a Kostiuk $b Yaroslava $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 25 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220309 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0262914
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200303154054.1
    100
      
    $a 20200303a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Analýza vývoje legislativního rámce podpory návratu lidí bez domova do bydlení $f Martin Potůček
    330
      
    $a Česká verejná politika a podoba dvoch kľúčových zákonov, a to zákona o sociálnych službách a zákona o sociálnom bývaní v Českej republike pri návrate ľudí bez domova do obydlia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262753 $1 011 $a 1802-5854 $1 200 1 $a Fórum sociální politiky $e odborný recenzovaný časopis $v Roč. 14, č. 1 (2020), s. 18-24 $1 210 $a Praha $c Výzkumný ústav práce a sociálních věcí $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004472 $a politika verejná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001352 $a byty sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003631 $a nástroje politiky sociálnej
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004586 $a potreby sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005025 $a problémy spoločenské
    610
    1-
    $a ľudia bez domova $9 eu_un_auth*h0001253
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0023599 $a Potůček $b Martin $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0077395 $a Svoboda $b Radovan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200303 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0034300
    LBL
      
    01365naa$$2200301$$$450$
    005
      
    20221207121537.6
    100
      
    $a 20051005d2002łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Crisis planning in management $f Paweł Tyrała
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*c140315 $1 010 $a 80-225-1583-3 $1 200 1 $a Ekonomika firiem 2002 $e zborník z medzinárodnej konferencie $e Košice, 11.-12.9.2002 $f [zostavovateľ: Viktória Bobáková] $v S. 449-454 $1 210 $a Košice $c Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $d 2002 $1 210 $a Košice $c Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $d 2002 $1 215 $a 521 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029323 $a Bobáková $b Viktória $4 220 $1 712 02 $3 eu_un_auth*k0001139 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003194 $a manažment krízový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003879 $a ochrana civilná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004220 $a plán strategický
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0009029 $a Tyrała $b Paweł $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20051005 $g AACR2
  5. SYS0288076
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074422.0
    010
      
    $a 978-80-225-4962-2
    035
      
    $a 514435 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20221004d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Distribúcia $e distribúcia v marketingu $e distribučný manažment $f Ferdinand Daňo - Peter Drábik - Róbert Rehák - Dominika Vernerová $g recenzenti: Milan Oreský, Miroslav Karlíček, Ivan Bzdúšek
    205
      
    $a 1. vydanie
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2022
    215
      
    $a 327 s. [18,48 AH] $9 18,48
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002655 $a kanály distribučné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001584 $a stratégia distribučná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033203 $a centrá logistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004417 $a politika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007287 $a vzťahy spoločenské
    675
      
    $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $p EUBOBFKMA $f 1959- $4 070 $9 46 $r 8,50 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $f 1981- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 18 $r 3,32 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018218 $a Rehák $b Róbert $f 1984- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 18 $r 3,32 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0067491 $a Vernerová $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 18 $r 3,32 $f 1994- $q I $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0002427 $a Bzdúšek $b Ivan $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221004 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6.  

    SYS0083029
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20211020105536.3
    100
      
    $a 20211020asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Drobne $b S.
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20211020
  7. SYS0265150
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200702092511.9
    100
      
    $a 20200702a20209999m--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Ekonomická aktivita, materiální situace a adaptace na chudobu vybraných skupin osob bez domova $f Petr Holpuch, Olga Nešporová
    330
      
    $a Kvantitatívny výskum realizovaný Výskumným ústavom práce a sociálnych vecí ČR zameraný na ľudí bez domova, a to medzi ľuďmi prespávajúcimi vonku, v nocľahárniach a v azylových domoch. Pozornosť sa venuje predovšetkým najčastejším zdrojom príjmu, priemernej dennej spotrebe, dlhom a možnostiam naplňovať základné životné potreby u ľudí bez domova. Výstupy z výskumu boli zhrnuté v kontexte poznatkov o adaptačných procesoch a reintegrácie ľudí bez domova do spoločnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0265019 $1 011 $a 1802-5854 $1 200 1 $a Fórum sociální politiky $e odborný recenzovaný časopis $v Roč. 14, č. 3 (2020), s. 26-33 $1 210 $a Praha $c Výzkumný ústav práce a sociálních věcí $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004461 $a politika sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005025 $a problémy spoločenské
    610
    1-
    $a ľudia bez domova $9 eu_un_auth*h0001253
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001471 $a chudoba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006945 $a nerovnosť sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001804 $a dopad sociálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007185 $a výskum aplikovaný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061488 $a výskum kvantitatívny
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0061408 $a Holpuch $b Petr $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0012819 $a Nešporová $b Olga $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200702 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0291426
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083942.9
    017
    70
    $a 10.37904/clc.2022.4529 $2 DOI
    035
      
    $a 1029797 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230306d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Empirical Study of Online Reputation Management of Entities in the Field of Supply and Demand Chain in Slovakia $f Michal Konečný, Róbert Világi, Yaroslava Kostiuk, František Pollák
    301
      
    $a IVSUPS005
    301
      
    $a VEGA 1/0140/21
    330
      
    $a Pandémia ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom prispela k tomu, že na problematiku kuriérskych, doručovateľských a prepravných spoločností, resp. na celý logistický reťazec spojený s nakupovaním cez internet, sa nazerá úplne inak ako pred pandemickou krízou. Pod tlakom okolností začína čoraz viac malých a stredných podnikov predávať online. Príspevok sa zaoberá problematikou udržateľného rozvoja firemnej reputácie kuriérskych, doručovateľských a prepravných spoločností na Slovensku, konkrétne ich firemnej reputácie v kontexte online prostredia. Výskumnú vzorku tvorí 23 podnikov, ktoré patria medzi kuriérske, doručovacie a prepravné spoločnosti a zároveň pôsobia na slovenskom trhu. Zistenia identifikované na základe analýzy sentimentu poskytujú aktuálny a relevantný pohľad na problematiku udržateľnej reputácie podnikov a zároveň poskytujú poznatkovú bázu pre kontinuálny výskum vplyvu pandémie na riadenie dodávateľského reťazca.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-88365-08-2 $1 011 $a 2694-9318 $1 200 1 $a CLC 2022 - Carpathian Logistics Congress $e Conference Proceedings $f [Collective of Authors] $v Pp. 20-24 $1 210 $a Ostrava $c TANGER $d 2022 $1 215 $a online 312 pp. $1 710 12 $a 10th Carpathial Logistics Congress $d 10 $e Bojnice $f 15. - 17. 6. 2022
    541
    1-
    $a Empirická štúdia riadenia online reputácie subjektov v oblasti dodávateľsko-odberateľského reťazca na Slovensku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070828 $a reputácia podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087890 $a online reputačný manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045078 $a služby kuriérske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0082887 $a koronakríza
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005361 $a reťazce dodávateľsko-odberateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005362 $a reťazce logistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079944 $a Konečný $b Michal $p EUBFPMKPF $4 070 $9 25 $f 1993- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0030176 $a Világi $b Róbert $p EUBFPMKPF $4 070 $9 25 $f 1985- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083463 $a Kostiuk $b Yaroslava $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $p EUBFPMKPF $4 070 $9 25 $f 1985- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230306 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0179275
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073039.4
    010
      
    $a 80-88922-74-7
    100
      
    $a 20131127d2003łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Environmentálne inžinierstvo a manažérstvo $f Milan Majerník, Marián Mesároš, Martin Bosák $g recenzenti Janko Hodolič, Paweł Tyrała
    210
      
    $a Košice $c Žilinská univerzita v Žiline, detašované pracovisko Košice $d 2003
    215
      
    $a 385 s. [19,20 AH] $9 19,20
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026777 $a manažment environmentálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005154 $a prostredie životné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004890 $a priemysel
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001805 $a doprava
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004317 $a podnik výrobný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    675
      
    $a 502/504 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000237 $x Ochrana prírody. Životné prostredie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034780 $a Majerník $b Milan $p EUBPHFKMA $4 070 $9 34 $r 6,40 $f 1952- $T Katedra manažmentu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0028734 $a Mesároš $b Marián $4 070 $9 33 $r 6,40
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0036711 $a Bosák $b Martin $f 1967- $p EUBPHFKMA $9 33 $r 6,40 $4 070 $T Katedra manažmentu PHF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0016267 $a Hodolič $b Janko $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0009029 $a Tyrała $b Paweł $4 675
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20131127 $g AACR2
    830
      
    $a Nevykazuje sa na MŠ SR.
  10. SYS0147737
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072651.3
    100
      
    $a 20120213a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Etika v tvorbe imidža $f Ivan Bzdúšek
    301
      
    $a VEGA 1/0333/11
    330
      
    $a Definovanie pojmov: želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť, vysvetlenie rozdielov medzi nimi a zároveň ich prepojenosti. Dôraz je kladený na etiku v tvorbe imidža. Každá časť príspevku je aplikovaná na maloobchodný reťazec COOP Jednota.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147155 $1 010 $a 978-80-225-3295-2 $1 200 1 $a MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011 $f zostavovateľské práce Simona Škorvagová $v S. 31-38 $1 210 $a Bratislava $c [Vydavateľstvo EKONÓM] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [386 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0002427 $a Bzdúšek $b Ivan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120213 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.