Basket

  Untick selected:   0
  1. SYSr034726
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230824101308.9
    100
      
    $a 19990420a1999 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Cenové stratégie firmy - nástroj úspešného podnikania $f Michal Oláh
    330
      
    $a Cenovo-politické stratégie, ich typy a využitie: prémiová, podporná, odčerpávajúca, prieniková cenová stratégia a cenová diferenciácia. Rôzne spôsoby použitia cenovej diferenciácie v praxi. Stratégia cenovo-politického vyrovnania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s123807 $1 011 $a 1335-4701 $1 200 1 $a Hospodárske noviny $e denník o ekonomike a politike $v Roč. 7, č. 69 (13. apríla 1999), s. 6
    610
    1-
    $a ceny $9 eu_un_auth*h0001376
    610
    1-
    $a tvorba cien $9 eu_un_auth*h0006662
    610
    1-
    $a stratégia obchodná $9 eu_un_auth*h0006036
    610
    1-
    $a druhy cien $9 eu_un_auth*h0001894
    610
    1-
    $a plánovanie strategické $9 eu_un_auth*h0004203
    610
    1-
    $a podnikanie $9 eu_un_auth*h0004271
    610
    1-
    $a diferenciácia cenová $9 eu_un_auth*h0001684
    675
      
    $a 338.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000174 $x Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    700
    -1
    $a Oláh $b Michal $3 eu_un_auth*p0031283 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19990420 $g AACR2
  2. SYSr036185
    LBL
      
    01428naa^^2200349^^^450
    005
      
    20230929112957.1
    100
      
    $a 19991006a1999 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Tvorba cien v obchode $f Júlia Lipianska
    330
      
    $a Faktory určujúce cenu tovaru. Cena ako kritérium výberu. Tvorba cien v obchodných firmách. Obchodné rozpätie, marža, netto a brutto cena. Výška obchodnej marže.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s123855 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e stratégie v obchode a distribúcii $v Č. 9 (1999), s. 48 $1 210 $a Bratislava $c Strategie na Slovensku $d 1999
    610
    1-
    $a tvorba cien $9 eu_un_auth*h0006662
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010600 $a rozpätie cenové
    610
    1-
    $a ceny $9 eu_un_auth*h0001376
    610
    1-
    $a obchod $9 eu_un_auth*h0003766
    610
    1-
    $a rozpätie obchodné $9 eu_un_auth*h0005530
    610
    1-
    $a prirážky cenové $9 eu_un_auth*h0004965
    610
    1-
    $a druhy cien $9 eu_un_auth*h0001894
    675
      
    $a 338.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000174 $x Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19991006 $g AACR2
  3. SYSh0002493
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20040908145837.0
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a inšpekcia štátna
    675
      
    $a 351/354 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000223 $x Verejná správa. Štátna správa
    675
      
    $a 351.9 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000222 $x Národohospodárska kontrola
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.