Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0187217
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170201084908.7
    035
      
    $a 9fa0f395-0fe6-4cbf-b901-06919ee3ae74
    100
      
    $a 20140613d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Faktory interkultúrnej komunikácie v podmienkach územnej samosprávy $e diplomová práca $f Richard Feďo $g školiteľ: Alena Bašistová
    210
      
    $a Košice $d 2014
    215
      
    $a 73 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0047233 $a Feďo $b Richard $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0071726 $a Bašistová $b Alena $p EUBPHFKMA $4 727 $T Katedra manažmentu PHF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000967 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra manažmentu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140613 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYSh0005200
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20110118145854.0
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a psychológia trhu
    675
      
    $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu
    675
      
    $a 159.9 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000022 $x Psychológia
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    810
      
    $a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 699 $b Odvetvie aplikovanej psychológie, ktoré sa zaoberá zákonitosťami psychologickej stránky ekonomického správania sa subjektov tvoriacich systém trhu, t. j. správaním sa spotrebiteľa, výrobcu a predávajúceho.
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.