Basket

  Untick selected:   0
  1. ZAHUMENSKÝ, Peter - DUGAS, Jaroslav. Successful use of Market Intelligence in the enterprise. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 4th international scientific conference : october 20 - 21, 2016, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4293-7, s. 287-292 online. VEGA 1/0562/14. 1/0562/14, VEGA, Vplyv využívania nástrojov Business Intelligence na výkonnosť podnikov.
    article

    article

  2. ŠKVRNDA, František. Turecko na ceste k strednej veľmoci – I : Turecký obrat na Západ v 20. storočí Jediný porazený štát v prvej svetovej vojne, ktorý odmietol prijať ponižujúce podmienky zmluvy z Parížskej mierovej konferencie. In Slovo: spoločensko-politický týždenník. - Bratislava : Občianske združenie Klub Nového slova. ISSN 1336-2984, 7.4.2021, s. [1-3] online. Available on Internet: <https://www.noveslovo.sk/node/100919>
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.