Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0074601
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231012065607.5
    100
      
    $a 20080505a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aktuální výzvy v oblasti kvality - nová generace příležitostí $f H. Gregory Watson
    330
      
    $a Popis niekoľkých výziev, ktorým sa v oblasti kvality čelí a príležitosti, ktoré nám každá z týchto výziev ponúka. Súčasní zákazníci. Uvedenie produktu na trh v pravý čas. Nanotechnológie. Multikulturálna rôznorodosť. Integrované podnikové systémy. Skrytá konkurencia a riziko.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147830 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis o systémoch manažérstva $v Roč. 16, č. 1 (2008), s. 6-10 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2008
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003015 $a kvalita výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005444 $a riziko
    675
      
    $a 658.56 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000344 $x Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019664 $a Watson $b H. Gregory $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080505 $g AACR2
  2. SYS0188169
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170315090444.2
    035
      
    $a 614b858f-327f-48a7-9fc1-043201a0e39c
    100
      
    $a 20140613d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Elektronická logistika v obchode v podmienkach SR $e bakalárska práca $f Tamás Nagy $g školiteľ: Ľuboš Drška
    210
      
    $a Bratislava $d 2014
    215
      
    $a 37 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0043489 $a Nagy $b Tamás $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0028579 $a Drška $b Ľuboš $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140613 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3.  

    SYS0013231
    LBL
      
    00742nas2^2200265^^^450
    005
      
    20041019155738.4
    100
      
    $a 20010606a m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a hun
    102
      
    $a HU
    110
      
    $a aha
    200
    1-
    $a Gazdaság $e <a> Magyar közgazdasági társaság gazdaságpolitikai folyóirata
    210
      
    $a Budapest $c Lapkiadó Vállalat $d 1976
    215
      
    $a 1 zv.
    326
      
    $a 4x ročne
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120512
    610
    1-
    $a ekonómia $9 eu_un_auth*h0001960
    675
      
    $a 33 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000055 $x Ekonomika. Ekonomické vedy
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19990427 $g AACR2
  4. SYS0085573
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231012065553.8
    100
      
    $a 20081107a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Klady a zápory využitia metodiky 8D v procese vybavovania reklamácií $f Yulia Šurinová
    330
      
    $a Metodika G8D ako základná metodika riešenia problémov, ktorá sa najčastejšie využíva pri riešení reklamácií, hlavne v oblasti automobilového priemyslu. Reporty 8D sa vyžadujú od dodávateľov pri vystavení reklamácie. Dôvody zvolenia 8D metodiky. Chyby pri aplikácii 8D.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147830 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis o systémoch manažérstva $v Roč. 16, č. 3 (2008), s. 12-14 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2008
    541
    1-
    $a Positive and negative sides of exploid of methodology 8D in athendance claim process
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003291 $a metodika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005310 $a reklamácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003973 $a opatrenia
    675
      
    $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013222 $a Šurinová $b Yulia $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081107 $g AACR2
  5. SYS0045889
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20120528102816.9
    100
      
    $a 20120528asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Kresta $b Aleš
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120528
  6. SYS0085597
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231012065551.1
    100
      
    $a 20081107a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Manažérstvo sťažností v sektore služieb - nevyužitá príležitosť? $f Miroslav Hrnčiar
    330
      
    $a Spätná väzba zo strany zákazníka. Zdroje údajov o zákazníkoch a produktoch. Využitie údajov zo sťažnosti od zákazníkov. Manažérstvo sťažností ako súčasť princípov CRM (koncepcia manažérstva vzťahu so zákazníkmi).
    463
      
    $1 001 eu_un_cat*0147830 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis o systémoch manažérstva $v Roč. 16, č. 3 (2008), s. 29-32 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2008
    541
    1-
    $a Complaint management in service sector - no take chance?
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    675
      
    $a 338.46 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000170 $x Služby. Terciárny sektor
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0059399 $a Hrnčiar $b Miroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081107 $g AACR2
  7. SYS0089409
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231012065543.6
    100
      
    $a 20090115a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingová stratégia v systéme manažérstva kvality ako atribút konkurencieschopnosti podniku a udržania si zákazníkov $f Bohuslava Mihalčová, Adriana Csikósová
    330
      
    $a Model spokojnosti zákazníka. Hodnotenie kvality vzťahov s kľúčovými zákazníkmi. Súvislosti medzi kvalitou a marketingovou stratégiou vo firme. Implementácia CRM vo firme a návrh marketingovej stratégie na rozvíjanie vzťahov so zákazníkmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147830 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis o systémoch manažérstva $v Roč. 16, č. 4 (2008), s. 34-38 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2008
    541
    1-
    $a Marketing strategy in quality management system as attribute of enterprise competitive ability and customer maintenance
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005411 $a riadenie kvality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    675
      
    $a 658.56 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000344 $x Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049046 $a Mihalčová $b Bohuslava $f 1963- $p EUBPHFKMA $4 070 $T Katedra manažmentu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0001024 $a Csikósová $b Adriana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090115 $g AACR2
  8. SYS0089426
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231012065544.4
    100
      
    $a 20090115a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Možnosti využitia modelu CAF a spoločensky zodpovedné podnikanie v zariadení sociálnych služieb $f Andrea Jančeková
    330
      
    $a Model CAF ako nástroj komplexného manažérstva kvality. Zariadenia sociálnych služieb. Domov sociálnych služieb Hrabiny Nová Baňa. Spoločensky zodpovedné podnikanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147830 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis o systémoch manažérstva $v Roč. 16, č. 4 (2008), s. 43-45 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2008
    541
    1-
    $a Possibilities of CAF model utilization and social responible business in social service institution
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005769 $a služby sociálne
    675
      
    $a 338.46 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000170 $x Služby. Terciárny sektor
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0026155 $a Jančeková $b Andrea $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090115 $g AACR2
  9. SYS0027790
    LBL
      
    01810nam$$2200529$$$450$
    005
      
    20240313133444.5
    010
      
    $a 80-8078-022-6
    100
      
    $a 20050422d2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Radosť z účtovania $e 8 riešených príkladov z podvojného účtovníctva pre podnikateľov $f Amália Spitzová
    210
      
    $a Bratislava $c IURA EDITION $d 2005
    215
      
    $a 116 s.
    225
    2-
    $a Ekonómia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006769 $a účtovníctvo podvojné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004992 $a prípady účtovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003157 $a majetok nehmotný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003153 $a majetok hmotný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003115 $a lízing finančný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007419 $a zásoby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007158 $a výroba zákazková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003513 $a mzdy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007101 $a výnosy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007205 $a výsledok hospodársky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004063 $a osnova účtová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004286 $a podnikatelia
    675
      
    $a 657.1/.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000323 $x Účtovné systémy. Účtovné metódy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0031312 $a Spitzová $b Amália $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050422 $g AACR2
  10. SYS0085599
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231012065550.1
    100
      
    $a 20081107a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Spokojnosť zákazníka - predpoklad posilnenia pozície organizácie $f Martin Miklánek
    330
      
    $a Zmena vzťahov medzi organizáciami. Manažovanie vzťahu so zákazníkmi. CRM - odvetvie manažérstva zaoberajúce sa vzťahmi so zákazníkmi, jeho charakteristika. Očakávanie zákazníka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147830 $1 011 $a 1335-9231 $1 200 1 $a Kvalita $e odborný časopis o systémoch manažérstva $v Roč. 16, č. 3 (2008), s. 33-36 $1 210 $a Žilina $c MASM $d 2008
    541
    1-
    $a Customer´s satisfaction - supposition of strengthened organization´s position
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0060488 $a Miklánek $b Martin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081107 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.