Basket

  Untick selected:   0
  1. RICHTEROVÁ, Kornélia - ŠTENSOVÁ, Antónia. Meranie imidžu a ideálny poslanec. In Marketing v politike II : zborník z konferencie. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. ISBN 80-89202-01-2, s. 94-97.
    article

    article

  2. HLAVAČKA, Lukáš. Sémantické technológie : diplomová práca. Školiteľ: Daniel Kastl. Bratislava, 2011. 67 s.
    book

    book

  3. ORBÁNOVÁ, Darina. Základy didaktiky podnikovej ekonomiky. Recenzenti: Alena Horáčková, Jaromír Novák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. 162 s. [8,20 AH]. ISBN 978-80-225-4666-9. [Copy count : 12, currently available 7, at library only 3]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.