Basket

  Untick selected:   0
  1. Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. Zostavovateľ Viera Čihovská ; recenzenti Jaroslav Kita, Martin Mravec. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 157 s. VEGA 1/0047/11. ISBN 978-80-225-3734-6. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ. [Copy count : 2, currently available 0, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.