Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0153573
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109111754.3
    100
      
    $a 20120610d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Angažovanosť Číny vo svetovom hospodárstve v kontexte historického a súčasného rozvoja $e bakalárska práca $f Petra Čekmeová $g školiteľ: Martin Grešš
    210
      
    $a Bratislava $d 2012
    215
      
    $a 42 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0046064 $a Čekmeová $b Petra $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066512 $a Grešš $b Martin $f 1978- $p EUBFMVKDV $4 727 $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0019679 $a Fakulta medzinárodných vzťahov EU $b Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0214500
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20221019174110.4
    100
      
    $a 20160330d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Celková faktorová produktivita a jej determinanty v Európskej únii $f Petra Čekmeová
    330
      
    $a Odhad tempa rastu celkovej faktorovej produktivity v jednotlivých členských štátoch Európskej únie a identifikovanie jej najvýznamnejších determinantov. Aplikácia metódy rastového účtovníctva a Bayesiánskeho priemerovania modelov. Analýza je prevedená na ročných dátach pre 19 členských štátov a pokrýva obdobie 1996-2014.
    463
    -1
    $1 011 $a 1336-1562 $1 200 1 $a Medzinárodné vzťahy $e vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy $v Roč. 14, č. 1 (2016), s. 19-35 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta medzinárodných vzťahov EU $d 2015
    541
    1-
    $a Total factor productivity and its determinants in the European Union
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005043 $a produktivita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006983 $a účtovníctvo rastu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006628 $a trh práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005052 $a produkt domáci hrubý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005227 $a rast hospodársky
    675
      
    $a 338.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000152 $x Hospodárska situácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0046064 $a Čekmeová $b Petra $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160330 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0215326
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200722124600.2
    100
      
    $a 20160421a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Celková faktorová produktivita a jej determinanty v Európskej únii $f Petra Čekmeová
    300
      
    $a Príspevok vznikol na základe práce Determinants of Total Factor Productivity in the European Union, ktorá bola prezentovaná na konferencii Medzinárodné vzťahy 2015: aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky
    301
      
    $a MUNI/A/1223/2014
    330
      
    $a Odhad tempa rastu celkovej faktorovej produktivity v jednotlivých členských štátoch Európskej únie a identifikácia jej najvýznamnejšiích determinantov. Aplikácia metódy rastového účtovníctva a Bayesiánskeho priemerovania modelov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0220595 $1 011 $a 1336-1562 $1 200 1 $a Medzinárodné vzťahy $e vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy $v Roč. 14, č. 1 (2016), s. 19-35 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta medzinárodných vzťahov EU $d 2016
    541
    1-
    $a Total factor productivity and its determinants in the European Union
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005043 $a produktivita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003408 $a modely ekonomicko-matematické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006983 $a účtovníctvo rastu
    675
      
    $a 330.35 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000075 $x Hospodársky rast
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0046064 $a Čekmeová $b Petra $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160421 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0058445
    LBL
      
    01223naa$$2200241$$$450$
    005
      
    20231128135032.5
    100
      
    $a 20070611a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Co podnik očekává od manažera znalostí $f Mária Antošová
    330
      
    $a Manažment znalostí a potreba nového pohľadu na riadenie podniku, rozdelenie rolí a úloh jeho manažmentu. Úloha manažérov pri riadení znalostí. Úloha topmanažéra, líniového a znalostného manažéra. Akú produktivitu možno očakávať od znalostného manažéra. Závislosť úspechu podniku od ľudského kapitálu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129772 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník vydavatelství Economia $d Manager digest $v Roč. 42, č. 6 (Červen 2007), s. 50-52 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2007
    541
    1-
    $a What a Business Expects from a Knowledge Manager
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005431 $a riadenie vrcholové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002681 $a kapitál ľudský
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0001022 $a Antošová $b Mária $f 1965- $9 100 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070611 $g AACR2
    830
      
    $a ch - zmena kategórie z XXX na ADE/V3.
  5. SYS0174681
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240509132425.7
    100
      
    $a 20130820d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a KR
    200
    1-
    $a Deeper analysis and comparison of Slovak e-learning best case practices related to higher education in a ubiquitous society $h 7 $f Alena Pistovčáková, Jaroslava Kováčová
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0173353 $1 010 $a 978-89-20-01127-6 93370 $1 010 $a 978-89-20-01127-6 93370 $1 200 1 $a E-learning for lifelong learning in ubiquitous society $b elektronický zdroj $e e-ASEM collaborative research paper $f editor in chief Taerim Lee $v S. 249-271, [1 AH] $1 210 $a Seoul $c KNOU Press $d 2012 $1 215 $a viii, 271 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049333 $a Pistovčáková $b Alena $4 070 $9 50 $r 0,5
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028077 $a Kováčová $b Jaroslava $p EUBFNHKSR $9 50 $r 0,5 $4 070 $T Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130820 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0058475
    LBL
      
    01406naa$$2200277$$$450$
    005
      
    20231128135027.7
    100
      
    $a 20070612a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Duální strategie $f N. Kumar
    330
      
    $a Stratégia zabehnutých podnikov zakladať dcérske spoločnosti nízkonákladové. Kedy je vhodné založiť nízkonákladovú firmu. Spoločné vlastnícke vzťahy ako problém. Kedy prináša duálna stratégia výsledky. Príklady úspešnej duálnej stratégie. Dva strategické varianty: prechod k riešeniu problémov zákazníka alebo prechod celej spoločnosti na nízkonákladovú.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129772 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník vydavatelství Economia $d Manager digest $v Roč. 42, č. 6 (Červen 2007), s. 20-23 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005826 $a spoločnosti dcérske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005837 $a spoločnosti materské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006595 $a transformácia podniku
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0015379 $a Kumar $b N. $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070612 $g AACR2
  7. SYS0058498
    LBL
      
    01013naa$$2200217$$$450$
    005
      
    20231128135026.8
    100
      
    $a 20070612ałłłłłłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a EMBA - skok vzhůru
    330
      
    $a Štúdium Executive MBA určené pre manažérov, ktorí už majú skúsenosti s vedením. Cieľ štúdia EMBA. Dôležitý predpoklad - výber správnej školy. Prehľad najlepších (E)MBA škôl sveta. Náklady na štúdium. Prečo manažéri študujú EMBA. Podľa čoho si vybrať školu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129772 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník vydavatelství Economia $d Manager digest $v Roč. 42, č. 6 (Červen 2007), s. 66-69 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003006 $a kvalifikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003915 $a odbornosť
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070612 $g AACR2
  8. SYS0205500
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231211084004.1
    100
      
    $a 20150717a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Forex, největší trh v rámci finančního systému $f Ondřej Hartman
    330
      
    $a Menový trh alebo forex (foreign exchange) medzinárodný devízový trh, je skutočným základom pre tok svetového kapitálu a vďaka svojej decentralizácii môže byť k dispozícii takmer nonstop. Najväčšie obchodné a finančné centrá a liberalizácia finančných trhov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0261782 $1 011 $a 1212-4273 $1 200 1 $a Bankovnictví $e odborný měsíčník pro profesionální finance $v Roč. 22, č. 6 (2015), s. 38-39 $1 210 $a Praha $c 4H production $d 2015
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006609 $a trh finančný medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006612 $a trh kapitálový medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006615 $a trh menový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004342 $a pohyb kapitálu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001670 $a devízy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006086 $a styk platobný medzinárodný
    675
      
    $a 339.72 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000200 $x Medzinárodný platobný styk. Medzinárodný peňažný a kapitálový trh
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028173 $a Hartman $b Ondřej $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150717 $g AACR2
  9. SYS0058452
    LBL
      
    01363naa$$2200277$$$450$
    005
      
    20231128135031.5
    100
      
    $a 20070611a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Internet jako nástroj marketingové komunikace $f Eva Mihaliková
    330
      
    $a Marketingová komunikácia pomocou internetu, ktorá umožňuje interaktívne zapojenie príjemcov, multimediálne využitie a globálne geografické pokrytie. Nízke produkčné náklady na reklamu a propagáciu ako výhoda internetu. Elektronizácia v oblasti marketingu. Formy elektronického marketingu. Webmarketing.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129772 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník vydavatelství Economia $d Manager digest $v Roč. 42, č. 6 (Červen 2007), s. 47-49 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004560 $a pošta elektronická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049720 $a Mihaliková $b Eva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070611 $g AACR2
  10. SYS0031097
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20110607065425.1
    100
      
    $a 20090924asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Kacko $b Tomáš
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090924

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.