Basket

  Untick selected:   0
  1. BEDNÁR, Richard. Droppie - geolokačná aplikácia na objavovanie nových miest a ľudí. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 50-51. VEGA 1/0019/15.
    article

    article

  2. RICHNÁK, Patrik. Efektívny nástroj organizácie - personálny marketing. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 43-51 CD-ROM.
    article

    article

  3. BEDNÁR, Richard. Challengest - novodobý výber tých najlepších zamestnancov. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 78-79. VEGA 1/0019/15.
    article

    article

  4. BEDNÁR, Richard. Lifeclick - zachráňte život na jeden klik. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 98-99. VEGA 1/0019/15.
    article

    article

  5. BEDNÁR, Richard. Mapilary - distribúcia tovaru na poslednej míli. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 100-101. VEGA 1/0019/15.
    article

    article

  6. BEDNÁR, Richard. Martinus.sk - najväčšie online kníhkupectvo na Slovensku. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 102-108. VEGA 1/0019/15.
    article

    article

  7. Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. Štefan Slávik a kolektív, redakčné a zostaviteľské práce: Štefan Slávik ; vedeckí recenzenti: Emília Papulová, Milan Džupina. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 189 s. [11,26 AH]. VEGA 1/0019/15. ISBN 978-80-225-4327-9. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  8. Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník vedeckých prác. Štefan Slávik a kolektív, redakčné a zostaviteľské práce: Štefan Slávik ; vedeckí recenzenti: Jozef Hvorecký, Nadežda Jankelová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 184 s. [11,48 AH]. VEGA 1/0019/15. ISBN 978-80-225-4328-6. [Copy count : 2, currently available 1, at library only 1]
    book

    book

  9. LÍŠKOVÁ, Lenka. Rozšírenie relačného modelu databázy na fuzzy relačnú databázu : diplomová práca. Školiteľ: Miroslav Hudec. Bratislava, 2015. 75 s.
    book

    book

  10. MIŠÚNOVÁ HUDÁKOVÁ, Ivana et al. Strategický manažment : prípadové štúdie. Recenzenti: Nadežda Jankelová, Milan Džupina. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. 180 s. [11,70 AH]. ISBN 978-80-225-4625-6. [Copy count : 12, currently available 10, at library only 2]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.