Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0190036
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083440.8
    100
      
    $a 20140624d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a hun $d hun $d eng
    102
      
    $a HU
    200
    1-
    $a A szellemi szabadfoglalkozás - gazdasági és etikai vetületei Szlovákiában $f Alžbeta Foltínová, Ladislav Nagy
    330
      
    $a Pojem slobodné povolanie. Slobodné povolania na Slovensku. Právna regulácia. Ekonomický prínos slobodných povolaní. Etický princíp podnikania v slobodnom povolaní.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0189016 $1 010 $a 978-963-334-144-5 $1 200 1 $a Felelős társadalom, fenntartható gazdaság $b elektronický zdroj $e tanulmánykötet : nemzetközi tudományos konferencia a magyar tudomány ünnepe alkalmából : Sopron, 2013, november 13 $d Social responsibility, sustainable economy : publications : international scientific conference on the occassion of the hungarian science festival $z eng $f szerkesztő / editor: Csaba Székely $v S. 983-991 $1 210 $a Sopron $c University of West Hungary Press $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [600 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0055378 $a Székely $b Csaba $4 340 $1 710 12 $a Felelős társadalom, fenntartható gazdaság $b Nemzetközi tudományos konferencia $e Sopron, Hungary $f 13.11.2013
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044869 $a povolanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004279 $a podnikanie slobodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002025 $a etika podnikateľská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 331.54 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000122 $x Povolanie. Profesiografia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020545 $a Foltínová $b Alžbeta $p EUBFPMKPO $9 50 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0012086 $a Nagy $b Ladislav $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1981- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140624 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0248394
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221104112127.4
    100
      
    $a 20181022a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ako komunikuje pravica: komunikačné aktivity vybraných (krajne) pravicových politických strán v Českej republike a na Slovensku pred parlamentnými voľbami v rokoch 2016 a 2017 $f Ondřej Filipec, Michal Garaj, Jaroslav Mihalik
    330
      
    $a Analýza komunikačných vzorov strán a ich komunikačné aktivity na vybraných online platformách v období dvoch mesiacov pred parlamentnými voľbami na Slovensku a v Českej republike. Rozbor programových priorít a analýza politickej a marketingovej komunikácie v rámci webových sídel strán.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0248355 $1 011 $a 1335-2741 $1 200 1 $a Politické vedy $e časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy, bezpečnostné štúdiá $v Roč. 21, č. 3 (2018), s. 183-212 $1 210 $a Banská Bystrica $a Banská Bystrica $c Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB $c BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d 2018
    541
    1-
    $a Communication of the Right Wing: Communication Activities of the Selected (FAR) Right Political Parties in the Czech Republic and Slovakia before Parliamentary Elections in 2016 and 2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006025 $a strany opozičné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006026 $a strany politické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006027 $a strany vládne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005120 $a programy vládne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0054384 $a Filipec $b Ondřej $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0072821 $a Garaj $b Michal $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0061880 $a Mihalik $b Jaroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20181022 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0102961
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072122.2
    100
      
    $a 20090930d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aktuálne prístupy podnikov v procese tvorby hodnoty pre zákazníka $f Juraj Chebeň
    330
      
    $a Dôležitosť aplikácie environmentálnych prístupov a stratégií v marketingu za účelom získania konkurenčnej výhody diferenciácie a predĺženia životného cyklu klasických výrobkov. Segmentácia zákazníkov z environmentálneho hľadiska. Environmentálne spotrebiteľské rozhodovanie o produkte. Uplatnenie environmentálnych stratégií a segmentačného modelu LOHAS v rôznych odvetviach.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0102111 $1 010 $a 978-80-225-2794-1 $1 200 1 $a Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského $e Mojmírovce, 15.-16.10.2009 $h I. časť $f zborník zostavili: Peter Červenka, Ladislav Bažó $v S. 141-146 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 767 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003901 $a ochrana prostredia životného
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007166 $a výrobky ekologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090930 $g AACR2
  4. SYS0197250
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073331.4
    100
      
    $a 20150128d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analysis of Influence of Selected Sources of Skills on Literacy Score $f Jana Smrčková
    301
      
    $a FP7-SSH-2011-2
    330
      
    $a Všeobecný lineárny model analýzy prítomnosti, sily a smeru miery ukazovateľa vplyvu na úroveň sčítanosti obyvateľa. Využitá databáza PIAAC (OECD) - klasifikácia zručností jednotlivca.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0197106 $1 010 $a 978-80-225-4005-6 $1 200 1 $a EDAMBA 2014 $b elektronický zdroj $e proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 13th - 14th november 2014, Bratislava, Slovak Republic $f editors Martina Machová, Jozef Wallner $g referees Erika Bartalosová, Boris Baumgartner $v pp. 528-536 [CD-ROM] $1 210 $a Bratislava $c Publishing House EKONÓM $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [675 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056551 $a Brčáková $b Martina $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043617 $a Wallner $b Jozef $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0020540 $a Bartalosová $b Erika $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0050943 $a Baumgartner $b Boris $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2014 $b International scientific conference $e Bratislava, Slovakia $f 13.-14.11.2014
    541
    1-
    $a Analýza vplyvu vybraných zdrojov zručností na úroveň gramotnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002740 $a klasifikácia zamestnaní
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0012103 $a OECD
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011430 $a gramotnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006707 $a ukazovatele kvalitatívne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007246 $a vzdelanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003508 $a muži
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003414 $a modely lineárne
    675
      
    $a 519.86 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000244 $x Teória ekonomicko-matematických modelov
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0041599 $a Smrčková $b Jana $p EUBFHIKSA $9 100 $q I $4 070 $T Katedra štatistiky FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150128 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0214958
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073606.0
    010
      
    $a 978-80-8168-382-4
    100
      
    $a 20160412d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aplikovaný marketing $f Milan Oreský a kolektív $g recenzovali: Jaroslav Kita, Oľga Drahovská
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2016
    215
      
    $a 351 s. [23,78 AH] $9 23,78
    225
    2-
    $a Ekonómia
    301
      
    $a KEGA 018EU-4/2014
    301
      
    $a VEGA 1/0178/14
    488
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0214959 $1 200 1 $a Aplikovaný marketing $1 205 $a 1. vyd. $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2016 $1 215 $a 351 s. [23,78 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $4 340
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004890 $a priemysel
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001998 $a energetika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026603 $a politika energetická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005845 $a odvetvia sieťové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006999 $a vodárenstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010556 $a agropotravinárstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006005 $a stavebníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006603 $a trh bytový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004898 $a priemysel farmaceutický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006608 $a trh finančný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006724 $a umenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044862 $a inštitúcie vzdelávacie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006278 $a šport
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 16 $r 3,94 $f 1956- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0013655 $a Balhar $b Vítězslav $c Jr. $p EUBOBFKMA $9 6 $r 1,38 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 7 $r 1,64 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0038771 $a Folvarčíková $b Lucia $p EUBOBFKMA $4 070 $9 10 $r 2,3 $f 1982- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 7 $r 1,62 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $p EUBOBFKMA $4 070 $9 6 $r 1,5 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $9 17 $r 4,23 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 7 $r 1,67 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 6 $r 1,47 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 6 $r 1,37 $f 1967- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $p EUBOBFKMA $4 070 $9 6 $r 1,36 $f 1957- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $9 6 $r 1,3 $f 1985- $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0051433 $a Drahovská $b Oľga $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0002167 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160412 $g AACR2
    830
      
    $a Pracovisko autora(ov) je uvedené na rube titulného listu.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0214959
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073606.1
    010
      
    $a 978-80-8168-382-4
    100
      
    $a 20160412d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aplikovaný marketing $f Milan Oreský a kolektív, editor: Milan Oreský
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2016
    215
      
    $a 351 s. [23,78 AH] $9 23,78
    301
      
    $a VEGA 1/0178/14
    301
      
    $a KEGA 018EU-4/2014
    488
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0214958 $1 200 1 $a Aplikovaný marketing $1 205 $a 1. vyd. $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2016 $1 215 $a 351 s. [23,78 AH] $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0013655 $a Balhar $b Vítězslav $c Jr. $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0038771 $a Folvarčíková $b Lucia $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*p0049024 $a Matušovičová $b Monika $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $4 070 $1 701 1 $3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $4 070 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0051433 $a Drahovská $b Oľga $4 675
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $p EUBOBFKMA $4 340 $9 100 $f 1956- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160412 $g AACR2
    830
      
    $a Pracovisko autora(ov) je uvedené na rube titulného listu.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0219284
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083545.4
    014
      
    $a 000391263100032 $2 WOS
    100
      
    $a 20160615d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Can I be opened? $f Dana Vokounová, Janka Kopaničová
    301
      
    $a VEGA 1/0178/14
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Analýza hodnôt, osobnostných charakteristík a postojov pri tvorbe kampaní na zmenu verejnej mienky. Vzťah hodnôt a osobnostnej vlastnosti - úzkosti- k téme imigrácia. Určenie hodnôt a postojov na základe Schwartzovho zoznamu hodnôt.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0217310 $1 010 $a 978-80-245-2145-9 $1 011 $a 2453-6113 $1 200 1 $a Central and Eastern Europe in the changing business environment $e proceedings of 16th international joint conference : may 27, 2016, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia $g edited by: Iveta Černá $g reviewers: Peter Baláž ... [et al.] $v s. 347-355 $1 210 $a Prague $c Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague $d 2016 $1 215 $a 371 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0039336 $a Černá $b Iveta $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020827 $a Baláž $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0034530 $a Bolotov $b Ilya $4 675 $1 710 12 $a Central and Eastern Europe in the changing business environment $b International joint conference $d 16. $e Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia $f 27.5.2016
    541
    1-
    $a Môžem byť otvorený?
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001081 $a analýza hodnotová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002419 $a imigrácia
    675
      
    $a 316.6 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000044 $x Sociálne správanie. Psychologická sociológia. Sociálna psychológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1962- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160615 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0231884
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20171127144735.6
    035
      
    $a b73fc7e9-a07b-4b46-97ae-ee3c26749e82
    100
      
    $a 20170611d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Cirkevná daň a jej uplatňovanie v Slovenskej republike a v zahraničí $e diplomová práca $f Ivo Grúnik $g školiteľ: Peter Baláži
    210
      
    $a Bratislava $d 2017
    215
      
    $a 51 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0060170 $a Grúnik $b Ivo $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028201 $a Baláži $b Peter $p EUBFNHKFI $4 727 $T Katedra financií FNH
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001199 $a Národohospodárska fakulta EU $b Katedra financií $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170611 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0240129
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073909.5
    100
      
    $a 20180212a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Company in Crisis from the Point of View of Accounting $f Lucia Ondrušová
    330
      
    $a Spoločnosť v kríze. Kríza podniku z pohľadu účtovníctva.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277531 $1 011 $a 1338-3302 $1 200 1 $a Journal of East European Science and Research $e Scientific Peer-Reviewed Journal $v Vol. 8, no. 1 (2017), pp. 338-345 $1 210 $a Bratislava $c European Institute for Development and Education
    541
    1-
    $a Spoločnosť v kríze z pohľadu účtovníctva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006756 $a účtovníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007082 $a výkazy finančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002972 $a kríza podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034852 $a stakeholder
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0008313 $a Ondrušová $b Lucia $p EUBFHIKUA $4 070 $9 100 $f 1981- $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180212 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0236212
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073824.0
    100
      
    $a 20171003d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Company in crisis from the point of view of the shareholder $f Lucia Ondrušová
    330
      
    $a Z pohľadu spoločníka v spoločnosti, ktorej hrozí kríza, ktorý je právnickou osobou a vedie podvojné účtovníctvo, všetky úkony, ktoré zrealizuje na odvrátenie krízy, musí zaúčtovať vo svojom účtovníctve. Dopad poskytnutých plnení na účtovníctvo spoločníka spoločnosti v kríze.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0235776 $1 010 $a 978-80-225-4415-3 $1 200 1 $a Účtovníctvo a audítorstvo v procese svetovej harmonizácie $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zuberec - Univerzitné stredisko UNIZA, 11. - 13. septembra 2017 $f editori: Miroslava Vašeková, Michal Hora $g recenzenti: Božena Soukupová ... [et al.] $v S. 164-168 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2017 $1 215 $a 225 s. [19,18 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0064809 $a Vašeková $b Miroslava $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0017132 $a Hora $b Michal $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048769 $a Soukupová $b Božena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048926 $a Tumpach $b Miloš $4 675 $1 710 12 $a Účtovníctvo a audítorstvo v procese svetovej harmonizácie $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Zuberec - Univerzitné stredisko UNIZA, Slovensko $f 11.-13.9.2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002972 $a kríza podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005823 $a spoločníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007447 $a závierka účtovná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007205 $a výsledok hospodársky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0008313 $a Ondrušová $b Lucia $p EUBFHIKUA $4 070 $9 100 $f 1981- $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171003 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.