Basket

  Untick selected:   0
  1. BELIČKA, Peter. Dopad natívnej reklamy na spotrebiteľa. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 15-26. 1-17-106-00.
    article

    article

  2. ONDREÁŠOVÁ, Zuzana. Reklama z hľadiska DPH. In MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2008. ISSN 1335-9568, 2008, roč. 15, č. 24, s. 32-44.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.