Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0281909
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220216115244.0
    017
    70
    $a 10.26552/com.C.2022.2.A44-A52 $2 DOI
    100
      
    $a 20220216a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analysis of the Operating Costs of Passenger Cars Declared by Vehicles' Manufacturers and Obtained by Users $f Piotr Gorzelanczyk, Bartlomiej Kelm
    330
      
    $a Každým rokom je na cestách čoraz viac áut, ktoré spôsobujú znečistenie. Na zníženie sa konvenčné vozidlá začali nahrádzať elektrickými a hybridnými vozidlami. Preto sa v článku skúmala priemerná spotreba paliva/energie elektrických, hybridných, zážihových a samozápalových vozidiel na testovaciu vzdialenosť 100 km. Výsledky testu boli porovnané s údajmi výrobcu a zistil sa priemerný rozdiel medzi údajmi výrobcu a údajmi z testu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0281857 $1 011 $a 1335-4205 $1 200 1 $a Communications $e Scientific Letters of the University of Zilina $d Komunikácie: vedecké listy Žilinskej univerzity v Žiline $v Vol. 24, no. 2 (2022), pp. A44-A52 $1 210 $a Žilina $c EDIS, University Publishing House, University of Žilina $d 2022
    541
    1-
    $a Analýza prevádzkových nákladov osobných automobilov deklarovaných výrobcami vozidiel a dosiahnutých používateľmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001173 $a automobily
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004091 $a palivá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002000 $a energia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065012 $a elektromobily
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003566 $a náklady dopravné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0083238 $a Gorzelanczyk $b Piotr $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083926 $a Kelm $b Bartlomiej $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220216 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0289404
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074432.7
    010
      
    $a 978-80-89962-99-0 $b (print)
    035
      
    $a 725749 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20211213d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza vplyvu krízy súvisiacej s COVID-19 na finančné zdravie subjektov v Slovenskej republike $d The Analysis of Impact of Crisis Related to COVID-19 on Financial Health of Entities in the Slovak Republic: Proceedings of Abstracts from the 2nd Scientific Webinar $e zborník abstraktov z 2. vedeckého webinára $f zostavovatelia / Editors: Miriama Blahušiaková, Alena Kordošová
    205
      
    $a 1. vydanie
    210
      
    $a Bratislava $c Letra Edu $d 2022
    215
      
    $a 33 s. [1,70 AH] $9 1,70
    301
      
    $a VEGA 1/0121/21
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0082887 $a koronakríza
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0062378 $a zdravie podniku finančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001201 $a bankrot
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009399 $a riadenie finančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0025888 $a Blahušiaková $b Miriama $f 1980- $p EUBFHIKUA $4 070 $9 50 $r 0,85 $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020221 $a Kordošová $b Alena $f 1970- $p EUBFHIKUA $4 070 $9 50 $r 0,85 $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    710
    12
    $3 eu_un_auth*0086859 $a Analýza vplyvu krízy súvisiacej s COVID-19 na finančné zdravie subjektov v Slovenskej republike $b Vedecký webinár $d 2. $e Bratislava, Slovensko $f 11.11.2022 $4 070
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0018083 $a Fakulta hospodárskej informatiky EU $b Katedra účtovníctva a audítorstva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20211213 $g AACR2
    830
      
    $a me: zmena kategórie za FAI na GII; zborník nespĺňa požiadavku 3 AH pre FAI
    830
      
    $a me: Zmena role zo zostavovateľa na autora kvôli správnemu zobrazovaniu vo výstupoch (05.01.2024).
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0272013
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074305.2
    100
      
    $a 20210205d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aplikácia genetického algoritmu a ostrovného genetického algoritmu na problém obchodného cestujúceho s časovými oknami $d Application of Genetic Algorithm and Island Genetic Algorithm for Solving Traveling Salesman Problem with Time Windows $f Mário Pčolár
    300
      
    $a abstrakt
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0270680 $1 200 1 $a AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach $b elektronický zdroj $d AIESA – Building of Society Based on Knowledge: Proceedings (Abstracts) of 19th International Scientific Conference Held under the Umbrella of the Rector of the University of Economics in Bratislava Prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD. and the Dean of the Faculty of Economic Informatics Prof. Ing. Ivan Brezina, CSc., November 13, 2020, Bratislava $e zborník abstraktov - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava $f zostavovateľ zborníka a abstraktov/Editor: Eva Čerteková $v S. 25 $1 210 $a Bratislava $c Letra Edu $d 2020 $1 215 $a 26 s. [1,5 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072937 $a Čerteková $b Eva $4 340 $1 710 12 $a AIESA 2020 $b medzinárodná vedecká konferencia $d 19. $e Bratislava, Slovensko $f 13.11.2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001064 $a algoritmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001534 $a čas
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067701 $a Pčolár $b Mário $p EUBFHIKOV $4 070 $9 100 $f 1995- $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210205 $g AACR2
    830
      
    $a Nevykazuje sa - pre potreby personálnej bibliografie
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0226480
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073726.6
    100
      
    $a 20170126d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aplikácia inovatívneho marketingu v podmienkach rurálneho maloobchodu $d Application of innovative marketing under conditions of rural retail $f Patrícia Kupkovičová
    330
      
    $a Rôznorodý mix metód priameho marketingu používaný farmármi a úroveň inovácií a kreativity farmárskych maloobchodníkov. Aplikácia inovatívneho marketingu v rurálnom maloobchode. Priamy marketing a rozvoj rurálnych oblastí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0226236 $1 010 $a 978-80-225-4324-8 $1 200 1 $a MERKÚR 2016 $b elektronický zdroj $e <the> proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016 $f compiled by: Peter Drábik, Paulína Krnáčová $g referees: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. [1-9] CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Publisher EKONÓM $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [242 s., 16,57 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2016 $b International scientific conference for PhD. students and young scientists $e Virt, Slovensko $f 30.11.-2.12.2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002089 $a farmy
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0057096 $a Kupkovičová $b Patrícia $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1990- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170126 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0284496
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074412.5
    035
      
    $a 482168 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220531d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Assessing the Financial Situation of Czech Companies Based on Creditworthiness and Bankruptcy Models $f Lenka Prachářová, Kateřina Pekarčíková, Paulína Kaselyová
    330
      
    $a Bonitné a bankrotové modely ako metódy hodnotania finančnej situácie podnikov. Vhodné modely aplikovateľné pre české firmy a ich podmienky - bonitný model, index bonity a bankrotové modely.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0284486 $1 010 $a 978-80-225-4945-5 $1 200 1 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XVIII. (2022) $e recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 18. medzinárodnej vedeckej konferencie, 09.-11.03. 2022, (Košice, Slovensko) $f editor: Miriam Mitrová $g recenzenti: Vincent Jakub, Emil Spišák $v S. 27-34 $1 210 $a Košice $c KKM PHF $d 2022 $1 215 $a CD-ROM 111 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054101 $a Mitrová $b Miriam $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0054386 $a Jakub $b Vincent $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049455 $a Spišák $b Emil $4 675 $1 710 12 $a Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XVIII. (2022) $d 18. $e Košice, Slovensko $f 09.-11.03.2022
    541
    1-
    $a Posudzovanie finančnej situácie českých firiem na základe bonitných a bankrotných modelov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005046 $a situácia finančná podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001318 $a bonita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001201 $a bankrot
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0083643 $a Prachářová $b Lenka $4 070 $9 33
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083646 $a Pekarčíková $b Kateřina $4 070 $9 33
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0066966 $a Kaselyová $b Paulína $p EUBPHFKRP $4 070 $9 34 $f 1995- $q I $T Katedra finančného riadenia podniku PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220531 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0295602
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075243.5
    100
      
    $a 20230801a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Automobil z hľadiska dane z pridanej hodnoty $f Jaroslava Betáková
    330
      
    $a Zákon o dani z pridanej hodnoty č. 222/2004 Z. z. v z.n.p., pokiaľ ide o automobily, sa osobitne venuje len novým dopravným prostriedkom, čo je premietnuté do rôznych povinností pri ich kúpe a predaji. Príspevok je venovaný obstaraniu automobilov podnikateľmi, ktorí sa touto činnnosťou zaoberajú v rámci predmetu podnikania, ale aj platiteľmi, pre ktorých je automobil "pracovným prostriedkom". Podnikatelia, (ale aj nepodnikatelia) vo veľkej miere využívajú možnosť obstarania automobilu zo zahraničia. V takom prípade povinnosti, ale aj práva v súvislosti s DPH vznikajú nielen podnikateľom, ale aj ostatným osobám - nepodnikateľom, ktorí nadobudnú, alebo predajú nový dopravný prostriedok "z", alebo "do" iného členského štátu EÚ. V súvislosti s predajom ojazdeného automobilu môže byť uplatňovaný "bežný mechanizmus" zdanenia, alebo osobitný - rozdielový spôsob zdanenia. Určenie daňového režimu u predávajúceho závisí od niekoľkých okolností.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295330 $1 011 $a 1335-0897 $1 200 1 $a Daňový a účtovný poradca podnikateľa $v Roč. 28, č. 12 (2023), s. 6-29 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001600 $a dane z hodnoty pridanej
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001173 $a automobily
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005157 $a prostriedky dopravné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004286 $a podnikatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001864 $a dovoz
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004742 $a právo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0064077 $a Betáková $b Jaroslava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230801 $g AACR2
  7. SYS0291448
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074457.7
    017
    70
    $a 10.53465/EDAMBA.2022.9788022550420.52-63 $2 DOI
    035
      
    $a 1030476 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230307d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Bankruptcy Prediction Models in Prešov Region of the Slovak Republic $f Juliána Bednárová, Kamila Sotáková
    330
      
    $a Finančná analýza ako strategický nástroj riadenia podniku, ktorá pomocou ukazovateľov predstavuje kvantitatívne vyjadrenie finančného stavu podniku. Na predpovedanie budúceho stavu spoločnosti sa vykonáva ex-ante analýza, ktorá využíva niekoľko metód, medzi ktoré sa zaraďujú aj predikčné modely, najmä modely úverovej bonity, modely bankrotu, alebo modely založené na umelej inteligencii. Príspevok je zameraný na prediktívne modely bankrotu s cieľom poukázať na finančnú situáciu a prosperitu podnikov v Prešovskom kraji, ktoré vykonávajú svoju podnikateľskú činnosť v oblasti pohostinských služieb počas pandémie Covid-19.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291382 $1 010 $a 978-80-225-5042-0 $1 200 1 $a EDAMBA 2022 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Conference Proceedings, University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 16 September 2022 $f Editor: Alena Lüleyová $g Reviewers: Alena Bašová, Jana Blštáková, Brigita Boorová... [et al.] $v Pp. 52-63 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 529 s. [26,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0087369 $a Lüleyová $b Alena $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029318 $a Bašová $b Alena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0006238 $a Blštáková $b Jana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0030529 $a Boorová $b Brigita $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2022 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $d 25. $e Bratislava, Slovak Republic $f 16.09.2022
    541
    1-
    $a Modely predikcie bankrotu v Prešovskom kraji Slovenskej republiky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003434 $a modely prognostické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001201 $a bankrot
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004828 $a predvídanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001079 $a analýza finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0086566 $a Bednárová $b Juliána $p EUBPHFKKM $4 070 $9 50 $f 1996- $q I $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069677 $a Sotáková $b Kamila $p EUBPHFKEM $4 070 $9 50 $f 1996- $q I $T Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230307 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0252286
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074038.2
    035
      
    $a 112946 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20190320a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Blog ako funkčný nástroj marketingovej komunikácie podniku $f Martin Mucha
    330
      
    $a Tradičné nástroje marketingovej komunikácie. Pojem reklama a propagácia, public relations. Hlavné ciele public relations. Vymedzenie moderných trendov marketingovej komunikácie. Marketing na sociálnych sieťach. Video a SEO optimalizácia. Virálny marketing. Blog. Podnikový blog spoločnosti Visibility.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252255 $1 011 $a 1338-5224 $1 200 1 $a Journal of Innovations and Applied Statistics $b elektronický zdroj $e vedecký internetový časopis $v Roč. 8, č. 2 (2018), s. 54-67 online $1 210 $a Košice $c Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU $d 2018
    541
    1-
    $a Blog as a Functional Marketing Communication Tool
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070831 $a blogy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055402 $a Mucha $b Martin $p EUBPHFKOP $9 100 $q I $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190320 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0298113
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502084006.0
    014
      
    $a 2-s2.0-85153535747 $2 SCOPUS
    017
    70
    $a 10.37075/EA.2023.1.08 $2 DOI
    035
      
    $a 1118015 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240112a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a BG
    200
    1-
    $a Business Management and Methods of Predictive Financial Analysis of Companies’ Activity $f Marián Smorada, Andrea Lukačková, Zuzana Hajduová, Ľudovít Šrenkel, Jan Havier
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Cieľom článku je aplikovať jednorozmernú diskriminačnú analýzu v konkrétnych podmienkach hospodárskej praxe. Empirická časť výskumu dokazuje, že táto metóda dokáže lepšie varovať pred blížiacim sa bankrotom predpovedaním, či podnik bude alebo nebude udržateľný. Analýza viacerých vedeckých prác zistila, že spoľahlivosť metód jednorozmernej diskriminačnej analýzy sa môže líšiť od metód viacrozmernej diskriminačnej analýzy. Realizovaný výskum overil uvedené v skupine prosperujúcich a neprosperujúcich podnikateľských subjektov. Výskum bol realizovaný na vzorke skúmaných podnikov a ukázal, že jednorozmerné diskriminačné metódy majú vyššiu spoľahlivosť ako viacrozmerné. Výskum nezaručuje, že sa nájde 100% spoľahlivá metóda; stanovuje však použitie kombinácie viacerých metód a predpokladov, na ktorých tieto existujúce metódy fungujú.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298103 $1 011 $a 2367-9409 $1 011 $a 1312-7462 $1 200 1 $a Economic Alternatives $v Vol. 29, no. 1 (2023), pp. 155-168 $1 210 $a Sofia $c University for National and World Economy
    541
    1-
    $a Podnikové riadenie a metódy prediktívnej finančnej analýzy činnosti spoločností
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026773 $a analýza diskriminačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006705 $a ukazovatele finančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001201 $a bankrot
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0030439 $a Smorada $b Marián $p EUBFPMKPF $4 070 $9 20 $f 1984- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0059199 $a Lukačková $b Andrea $4 070 $9 20 $f 1992-
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0016486 $a Hajduová $b Zuzana $p EUBFPMKPF $4 070 $9 20 $f 1974- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0030450 $a Šrenkel $b Ľudovít $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0046342 $a Havier $b Jan $4 070 $9 20 $f 1989-
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240112 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0291483
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074458.0
    017
    70
    $a 10.53465/EDAMBA.2022.9788022550420.97-108 $2 DOI
    035
      
    $a 1030790 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230309d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Correlation between Car Sales and the GDP in EU Countries with Focus on the Impact of Covid Pandemics $f Matúš Dzuro
    330
      
    $a Vplyv veľkého externého negatívneho faktora Covid-19 na vývoj predaja áut v krajinách EÚ vzhľadom na ich HDP.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291382 $1 010 $a 978-80-225-5042-0 $1 200 1 $a EDAMBA 2022 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Conference Proceedings, University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 16 September 2022 $f Editor: Alena Lüleyová $g Reviewers: Alena Bašová, Jana Blštáková, Brigita Boorová... [et al.] $v Pp. 97-108 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 529 s. [26,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0087369 $a Lüleyová $b Alena $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029318 $a Bašová $b Alena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0006238 $a Blštáková $b Jana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0030529 $a Boorová $b Brigita $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2022 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $d 25. $e Bratislava, Slovak Republic $f 16.09.2022
    541
    1-
    $a Korelácia medzi predajom áut a HDP v krajinách EÚ so zameraním na vplyv pandémie Covid
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004798 $a predajcovia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001175 $a automobily osobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061114 $a vozidlá motorové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002923 $a korelácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005052 $a produkt domáci hrubý
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013453 $a Dzuro $b Matúš $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1983- $q E $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230309 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.